Roland SDE 330

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • flurk
    • May 2003
    • 409

    Roland SDE 330

    Ik ben op zoek naar een sde 330 en heb reedsondervonden dat die al lang niet meer gemaakt worden.Maar niemand kan mij zeggen door welk toestel dit vervangen is.Bestaan er alternatieven van een ander merk (behalve de D/Two)?
  • cobi
    • Aug 2002
    • 1083

    #2
    Naast de D-two heeft TC nog een hele mooie delay gemaakt, als ik me niet vergis heet dat ding de 2290.

    Wat ik verder ook een erg leuk apparaat vind is de Jam-man van Lexicon (wordt ook niet meer gemaakt).

    Wat wil je ermee doen? Voor een simpel tap-delaytje voldoet een MPX110 van Lexicon ook prima.
    Spelingvouten onder voorbehout...

    Comment

    • Rock On
      • Jan 2004
      • 250

      #3
      De 2290 is DE delay! Helaas 2e hands alleen voor belachelijke bedragen te vinden, en daarom HELAAS buiten het bereik van het gros van de mede-forummers
      De Roland is niet echt bedoeld als delay bij bandjes, meer in de studio. En bij gebrek aan een TAP-button ook nog eens een draak om te bedienen live.
      Bij bandjes ben je met een D-two prima uit. Heb je budget voor maar één effect, ga dan voor de M-one, en sluit hem aan via 2 auxen, dan kan je via de ene engine de galm gebruiken en de 2e engine de delay (MET tap knop op de voorkant!).

      Succes
      "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

      Comment

      • flurk
        • May 2003
        • 409

        #4
        Wordt de MX 200 van Lexicon al aanvaard en wie heeft er gebruikservaring mee.

        Comment

        • cobi
          • Aug 2002
          • 1083

          #5
          Originally posted by flurk
          Wordt de MX 200 van Lexicon al aanvaard en wie heeft er gebruikservaring mee.
          Dat dan weer niet, maar hoe zit dit apparaat in mekaar? Kan je vst plug-ins inladen en die live gebruiken of zo?
          Spelingvouten onder voorbehout...

          Comment

          • Olaf Duffhuës
            • Oct 2000
            • 2477

            #6
            Dat dan weer niet, maar hoe zit dit apparaat in mekaar? Kan je vst plug-ins inladen en die live gebruiken of zo?
            Zoals alle Lexicon apparaten...werkt deze ook erg lastig/omslachtig...Is wel een veel verkocht apparaat, alleen net geen echte Lexicon, vind ik..

            Heb zelf een D2, bevalt goed, vond persoonlijk de SDE330 wat lastiger werken als de D2...Heb ook wel eens een aantal keren met de Korg D1000 gewerkt, die wert wel weer makkelijk...En klinkt evenals de D2 ook goed..
            Olaf Duffhuës

            **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

            Comment

            Working...