Behringer Eurodesk MX8000, Ervaringen?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MarvinDee
    • Apr 2005
    • 22

    Behringer Eurodesk MX8000, Ervaringen?

    Hai,

    Heeft er hier iemand ervaringen met de Behringer Eurodesk MX8000? Ik hor nooit zulke goede verhalen over Behringer, ooit alleen gewerkt met de 8 kanaals versie, MX series dacht ik. Maar weet iemand of bij dit paneel net zo erg is, qua ruis en kwaliteit?

    Alvast Bedankt!

    Marvin
    Watt?
  • Dikke Foaf
    • May 2003
    • 618

    #2
    Op zich geen slechte tafel hoor, het grootste probleem zit em in de switches die erop staan waar echt regelmatig problemen mee zijn (zoek ff in de search, is pas nog topic over geweest in techniek forum).
    Ik ken echter wel iemand die deze tafel wekelijks gebruikte, 3 jaar lang in de verhuur en hier zijn nooit problemen mee geweest. Gebruikt op propere optredens bij veel verschillende bands door een gerespecteerd technieker.
    Als je zulke tafel zou aanschaffen zorg er dan voor dat ze wekelijks gebruikt wordt en liefst ook vol zit dan (alle knoppen gebruiken).
    Kwalitatief zeker niet slecht voor de prijs.
    Soms wat snel beperkt door de 4 auxen.

    Comment

    • MarvinDee
      • Apr 2005
      • 22

      #3
      Hm ja, ik heb ff gezocht ja, niet veel positieve reacties...
      Misschien dat ik de tafel wel in mijn achterhoofd hou maar ff verder kijk! Bedankt!
      Watt?

      Comment

      • sis
        • Jul 2003
        • 3305

        #4
        heb er ook eentje gehad in mijn studiootje
        Na 1 maand begonnen de problemen :
        krakende potmeters
        Mute toetsen problemen
        voedingsproblemen enz... enz...
        Ik heb hem na 3 maanden verkocht kloteding[xx(]
        sis
        Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

        Comment

        • laserguy
          • Jun 2003
          • 2755

          #5
          Zoals Dikke Foaf al aangaf: een goede tafel mits inderdaad regelmatig gebruikt (en die tips van hem i.v.m. schakelaartjes die anders gaan kraken of niet meer werken: DAT IS DUS ZO!!). De tafel waar ik dat probleem mee had is toch al bijna 8 jaar oud en voor de rest is daar nog niets fout mee. Dus kwalitatief blijken het vooral de schakelaartjes te zijn die bij te weinig gebruik gaan falen. De eigenaar van die tafel was/is er trouwens nog altijd zeer tevreden over en heeft, mocht deze tafel compleet uitvallen alvast een tweedehandse gekocht om direct in de plaats te zetten.
          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

          Comment

          • Pieter Huijgen
            • Sep 2003
            • 766

            #6
            Ik heb hier ook nog zo'n ding staan, echter wel de mx-8000A (blauwe uitvoering).
            Nog nooit problemen mee gehad, ondanks dat hij vaak stil staat. Technisch is er (bij mij) niks mis met de tafel, er zijn wel wat praktische zaken waar niet bij nagedacht / op bezuinigd is bij het maken van deze tafel....
            Lid van het Front tegen zijlicht

            Comment

            • Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

              #7


              mx8000 intypen, en er verschijnen 16 pagina's over dit apparaat, van gbruikerservaringen tot en met faders vervangen (zelf geprobeerd)

              vandaaar : slotje door modje

              Comment

              Working...