Reconen Bose 901 IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JuX
    • Nov 2005
    • 2

    Reconen Bose 901 IV

    heb thuis bose 901 IV series staan
    Na een dag of 2 spelen, hoorde ik een wat vreemd geluid.
    blijkt dus dat de foam randen helemaal verrot zijn[xx(], de stukken volgen er vanaf ik heb er sinds dien nooit meer op gspeeld.
    De boxen zijn 18 jaar oud hebben 10 jaar op een zolder gestaan (er is dus 10 jaar niet op gespeeld)
    nou heb ik wat zitte rond zoeke op google voor reconen maar prijsen verschillen nog al
    zijn er mensen die zelf reconen? (als hobby bijvoorbeeld) en wat is een redelijke prijs..?
    Bij het reconen worden de foam randen dan weer vervangen door nieuwe Foam randen?
    hoelang is de levensduur van foam randen?

    Mvg, Justin
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

    #2
    citaat:Bij het reconen worden de foam randen dan weer vervangen door nieuwe Foam randen?
    hoelang is de levensduur van foam randen?
    Die speakers worden vervangen voor een nieuwer type speaker, zonder foam rand...........En voor zover ik weet, heeft Bose géén recone setjes.....
    Olaf Duffhuës

    **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

    Comment

    • JuX
      • Nov 2005
      • 2

      #3
      citaat: Die speakers worden vervangen voor een nieuwer type speaker, zonder foam rand...........En voor zover ik weet, heeft Bose géén recone setjes.....
      Audiofriends.nl levert wel Setjes maar ik durf het zelf niet aan om ze te maken.
      Als ze al die speakers gaan vervange,, dan wordt t wel er prijzig ...[:0]
      ik heb van genoeg mensen gehoord dat ze de foam randen gwoon vernieuwe..
      Maar door wie?
      Iemand een idee?

      Comment

      • Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

        #4
        Hifi.nl vertelt je alles over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van high-end audio. De informatiebron voor wie houdt van echte geluidskwaliteit.


        thuisgebruikspeakers.

        Comment

        Working...