APEX DI-box

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hermie
    • Apr 2001
    • 42

    APEX DI-box

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een paar geschikte DI-boxjes, en kwam de Apex tegen voor 28 Euri's.
    Nou is mijn vraag of dit wel wat kan zijn? Mijn leverancier zegt dat het ongeveer Behringer niveau is, of nog lager.
    Iemand hier ervaring mee?
    (Het gaat om de actieve DI)

    Grtz Herman.
    Grtz Herman
  • sompi
    • Mar 2003
    • 200

    #2
    heeft u een link naar deze DI ?

    Comment

    • ostracized
      • May 2002
      • 214

      #3
      hallo ik weet dat de Behringer DI's(BSS copie) helemaal niet raar zijn voor hun geld:-) type weet ik zo niet. Die apex heb ik geen ervaring mee. Er zijn een heleboel voordelige DI's ook van onder andere IMQ stage line(or whatever).zitten volgens mij allemaal op hetzelfde prijsniveau....

      gr Otto
      (...)

      Comment

      • Hermie
        • Apr 2001
        • 42

        #4
        De link is volgens mij www.apex-audio.be , alleen wordt ik hier niet veel wijzer van.
        Heeft er nu werkelijk niemand ooit met deze Di's gewerkt?

        Grtz Herman
        Grtz Herman

        Comment

        • laserguy
          • Jun 2003
          • 2755

          #5
          Of het nu Apex of Aphex is... beide merken kunnen het zich echt NIET permitteren om rommel te maken. Helaas ken ik van beide merken geen toestellen die in de prijsklasse van 28.00,- zitten. En een DI van Apex heb ik nog nooit gezien.
          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

          Comment

          • Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

            #6
            Ik heb trouwens ook nog nooit van een apex-DI gehoord. Sterker nog : google komt met deze pagina naar voren.

            Vandaar : totdat er een degelijke URL is : slotje, via de mail weer te openen.

            Comment

            • neeltje
              • Apr 2003
              • 295

              #7
              ik heb geen weet van apex di's, en ik werk toch met behoorlijk wat materiaal van apex, merk toch eens nakijken denk ik
              "En Go"

              Comment

              Working...