Powerpod 740- phonic

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tuinman007
    • Nov 2005
    • 1

    Powerpod 740- phonic

    Ik ben in het bezit van een phonic mixer 740 . Bevalt prima......alleen als ik er microfoons op aansluit heb ik geen idee hoe ik die apart aan kan zetten, zonder al die stekkers van minidisc e.d. eruit te halen......( of stop te ztten).

    Als ik de microfoons aan zet gaat alles piepen als ik hem in de buurt van de boxen spreek ??

    Weet iemand het antwoord of weet iemand en de gebruiksaanwijzing te vinden ??
    vast bedankt......
  • berolios
    • Sep 2005
    • 1538

    #2
    Als het goed is, heb je per kanaal een fader (of misschien potmeter) om het volume van dat kanaal te regelen, op die manier kun je elke bron/kanaal zijn eigen volume geven, de master regelt het totaalvolume.

    Als je inderdaad dicht in de buurt van de luidsprekers komt met een microfoon die daarop speelt, loop je kans dat het gaat rondfluiten (feedback). Dit heeft niks met jouw mengtafeltje an sich te maken, dit gevaar is er overal. Jouw vraag zou je misschien beter nog eens op het starters/newbie's forum elders op deze pagina kunnen plaatsen (gebruik zeker ook de zoekfunctie, want waarschijnlijk zijn hier al talloze onderwerpen over te vinden!!!). Aangezien dit een typische startersvraag is.

    Veel succes ermee !


    p.s. probeer de volgende keer een topic-titel te kiezen die meer betrekking heeft op de daadwerkelijke vraag die je wilt stellen...

    Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

    Comment

    Working...