Voor de Bose PAS liefhebbers ;-)

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • purplehaze
    • Jul 2004
    • 692

    Voor de Bose PAS liefhebbers ;-)

    Heren,
    Aangezien de discussie over de "praatpalen van Bose" nooit echt tot een goed einde is gekomen, hier voor geinteresseerden de kans om te gaan kijken en luisteren naar dit fijne Bose-produkt.

    Zie hier een stuk uit de uitnodiging die ik mocht ontvangen:

    Graag nodig ik je uit om kennis te maken met het nieuwe Bose Personalized Amplification SystemTM op 9 november in Café Wilhelmina te Eindhoven. We hebben dit nieuwe systeem internationaal al mogen demonstreren, en nu is Nederland aan de beurt. Onze band "STRAIGHTUP" zal op verschillende locaties in Nederland een concert verzorgen. We spelen nummers in allerlei stijlen zodat iedereen een goede indruk kan krijgen van wat het nieuwe systeem allemaal aan kan.
    Natuurlijk is er de mogelijkheid om met één van de Bose medewerkers te spreken om meer informatie te krijgen, maar de nadruk ligt op een gezellige avond. Ons eerstvolgende optreden vindt op 9 november plaats in Café Wilhelmina op het Wilhelminaplein 6 te Eindhoven. Aanvang 21:15 uur, de toegang is gratis en daarnaast maak je kans om een Bose Sounddock te winnen.

    Have Fun!
    Michel

    ps: de band is wel goed, dus het is de moeite om ff te gaan luisteren.
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

    #2
    Voor "alle" bose pas liefhebber
    Vette boksuh meneer

    [FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

    Comment

    • showband
      • May 2001
      • 4524

      #3
      citaat:Geplaatst door purplehaze


      ps: de band is wel goed, dus het is de moeite om ff te gaan luisteren.
      Ik sluit me bij deze resensie van systeem en band aan
      lekker belangrijk!

      Comment

      • jakkes72
        • Dec 2003
        • 1015

        #4
        Niemand geweest?

        Comment

        • cru
          • Sep 2003
          • 106

          #5
          citaat:Geplaatst door jakkes72

          Niemand geweest?
          Nee, aanwezigen hebben nog steeds maagproblemen denk ik. Maar als troost: de band was WEL goed.

          Comment

          • test12
            • Jan 2003
            • 901

            #6
            Michel (Purplehaze) jij had de uitnodiging, ben jij nog geweest, zo ja wat was je indruk?

            gr. Herman
            ________________________
            Er is toch nog wel iemand die nog harder kan, MOOI of niet.

            Comment

            • purplehaze
              • Jul 2004
              • 692

              #7
              Hee test12,
              ik was al een keer eerder geweest om precies te zijn in 013 Tilburg, ik was toch te nieuwsgierig om niet te gaan.
              Vandaar mijn uitspraak dat de band het goed deed.
              Maareuh BOSE PAS voldoet eigenlijk aan al mijn verwachtingen die ik al had van PAS.
              Als het volume beschaafd is gaat het allemaal nog wel maar als het wat harder moet dan wordt het echt schreeuwerig.
              Om wat te illustreren de bassist had 1 praatpaal met daarbij 4! van die subjes (totaalprijs om en de nabij de 8000 euro).
              Het klonk als eerste indruk niet echt verkeerd maar niet punchy maar wel veel gonzend sublaag wat in de praktijk de geluidsmix geen goed doet. Ik weet zeker met een dedicated basstack van de helft van de prijs van de bose bas-setup ga je op alle fronten over de PAS heen, qua geluidsdruk, qua punch, qua definitie en dus qua algehele kwaliteit van je basgeluid. Je doet een goede basgitaar geen recht om het over een PASje te zetten.
              Het is echt een opgevoerd BOSE melkpak systeem en zo is de (wan)klank ook.
              De drums waren nauwelijks versterkt, alleen bassdrum en 2 overheads, dit ging over 2 subjes met 2 praatpalen. Als het stil was kon je horen dat de bassdrum versterkt was door een randje sublaag wat viel te bespeuren. Maar in de mix ging dit finaal verloren, geen laag meer, geen punch, totaal teleurstellend.
              En zo kan ik nog wel ff doorgaan.

              Wat mij betreft is het een marketingconcept van een gesjeesde marketingkoekebakker wat er doorgedrukt moet worden voortbordurend op de naam die BOSE heeft, gekoppeld aan een overschot van die kleine f*ck speakertjes of productiecapaciteit om dergelijke speakertjes te maken die in de praatpalen zitten (24! om precies te zijn).

              Nu is het toch nog een vrij lang verhaal geworden, wat ik niet van plan was maar ja dit voor de beeldvorming.

              groet, Michel


              Comment

              • Vervallen

                #8
                Ik weet het niet zeker maar volgens mij ben jij geen fan van Bose

                Comment

                • purplehaze
                  • Jul 2004
                  • 692

                  #9
                  het is ook werkelijk geen porum!
                  En als je dan nog bedenkt wat ze voor prijzen durven te vragen voor die plastic kokertjes, onbeschoft gewoon.

                  grtz, Michel

                  Comment

                  • test12
                    • Jan 2003
                    • 901

                    #10
                    citaat:Geplaatst door J.S. Coolen

                    Ik weet het niet zeker maar volgens mij ben jij geen fan van Bose
                    Nou dat zijn er wel meer niet, maar daarom ben ik nog wel benieuwd wat voor prestaties er nu tegenover de perfecte marketing staan.

                    gr. Herman
                    ________________________
                    Er is toch nog wel iemand die nog harder kan, MOOI of niet.

                    Comment

                    • test12
                      • Jan 2003
                      • 901

                      #11
                      citaat:Geplaatst door purplehaze

                      het is ook werkelijk geen porum!
                      En als je dan nog bedenkt wat ze voor prijzen durven te vragen voor die plastic kokertjes, onbeschoft gewoon.

                      grtz, Michel
                      Ook hier verwonder ik mij niet over, marketing moet wel betaald worden.

                      gr. Herman
                      ________________________
                      Er is toch nog wel iemand die nog harder kan, MOOI of niet.

                      Comment

                      • cru
                        • Sep 2003
                        • 106

                        #12
                        citaat:Geplaatst door test12

                        citaat:Geplaatst door purplehaze

                        het is ook werkelijk geen porum!
                        En als je dan nog bedenkt wat ze voor prijzen durven te vragen voor die plastic kokertjes, onbeschoft gewoon.

                        grtz, Michel
                        Ook hier verwonder ik mij niet over, marketing moet wel betaald worden.

                        gr. Herman
                        Bose leuze was ook steeds: BETTER SOUND TROUGH <s>RESEARCH</s> eeeeuuuuh MARKETING bedoel ik

                        Jan

                        Comment

                        • showband
                          • May 2001
                          • 4524

                          #13
                          nog eens zelf een topic nav een testdrive gemaakt.



                          pagina drie staat mijn verslag.
                          lekker belangrijk!

                          Comment

                          • test12
                            • Jan 2003
                            • 901

                            #14
                            Misschien is het een idee voor bose om die paal wat langer te maken, zodat hij geschikt is voor paaldansen.

                            gr. Herman
                            ________________________
                            Er is toch nog wel iemand die nog harder kan, MOOI of niet.

                            Comment

                            • Drive inn tnt
                              • Sep 2003
                              • 1082

                              #15
                              citaat:Geplaatst door purplehaze
                              En als je dan nog bedenkt wat ze voor prijzen durven te vragen voor die plastic kokertjes, onbeschoft gewoon.

                              grtz, Michel
                              Je zou ze idd kunnen zien als van die afvalbuizen waar ze lege koffie bekertjes in doen.
                              Vette boksuh meneer

                              [FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

                              Comment

                              Working...