EV MT1

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sjoerd
    • Apr 2004
    • 341

    EV MT1

    Hallo,

    Sinds alweer enige tijd hebben we een dubbele ElectroVoice MT1 set. Met daarop 2x QSC PL4.0 en EV DX30 processor. Omdat we eigenlijk bijna altijd een van de andere sets zoals Axys source gebruiken, hebben we de sets nog maar weinig gebruikt, alleen voor de wat grotere klussen. We gebruiken de set voor DJ's/drive-in shows en ook live-uitversterking van artiesten.

    Mijn vraag is nu of er hier ervaringen met deze sets zijn, en of jullie wellicht ideen hebben voor het gebruik (zoals stacken) en instellingen op de processor. We hebben er zelf wat kisten voor gemaakt om de set wat hoger te kunnen zetten. Uiteraard is de PL4.0 op het hoog wat overdreven maar dat is omdat we op dat moment geen 2.0 konden vinden. Zullen de sub's harder kunnen spelen met bijv nog een extra amp? Die draait nu dus op 2ohm, overigens zonder problemen.

    Kan via de zoekfunctie weinig vinden hierover.
    Ik hoor t graag. groeten, Sjoerd
  • Kevin_DM
    • May 2003
    • 577

    #2
    Ik gebruik zelf de MT2 series, dus van gebruikservaringen met MT1 kan ik weinig meespreken.
    Maar probeer de subs zeker eens met een crown MA3600 of een crest PP8001, op de MT2 sets heb ik hiermee toch een gigantisch verschil.

    Ik kan je de cross en EQ-settings van onze MT2 wel even doorgeven, maar ik vrees dat deze voor de MT1 wel anders zullen liggen...

    --- watt ever you want ---

    Comment

    • Tofke78
      • Jan 2005
      • 504

      #3
      citaat:Geplaatst door Kevin_DM

      Ik gebruik zelf de MT2 series, dus van gebruikservaringen met MT1 kan ik weinig meespreken.
      Maar probeer de subs zeker eens met een crown MA3600 of een crest PP8001, op de MT2 sets heb ik hiermee toch een gigantisch verschil.

      Ik kan je de cross en EQ-settings van onze MT2 wel even doorgeven, maar ik vrees dat deze voor de MT1 wel anders zullen liggen...

      Had u hiervoor er een PL 4.0 op hangen?

      Comment

      • Kevin_DM
        • May 2003
        • 577

        #4
        onder andere, heb al een heel aantal versterkers getest, en kom gewoon op beste resultaat uit met de crown's
        --- watt ever you want ---

        Comment

        Working...