productintroductie yamaha m7cl

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

    productintroductie yamaha m7cl

    Kreeg zojuist de uitnodiging in de bus voor de nieuwe Yamaha m7cl.

    Wie gaat er kijken?

    Vette boksuh meneer

    [FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]
  • SPS
    • Mar 2004
    • 1662

    #2
    Ik heb me al aangemeld voor de middag sessie[]

    Paul
    Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

    Comment

    • aameijer
      • Oct 2005
      • 67

      #3
      Ik heb al even met de M7-CL gespeeld. Werkt verbluffend goed. Is even wennen na het veelvuldig gebruiken van alle andere digi mixers van Yamaha. Hij is veel meer ge-ent op de mixer die nooit wilde overstappen op digitaal. Alles is zoals bij een analoge mixers verticaal geprojecteerd. Op het scherm zie je voor het betreffende kanaal dus je gain, hp-filter, eq, auxen etc. logische afgebeeld. Daarnaast is hij redelijk compact en heeft onboard een soort effect rack waar je letterlijk de FX stapelt. Je ziet dat ook zo in het scherm (incl. de gaatjes voor de rackschroeven). Wat erg handig is is de Flex-15 eq functies. Je kunt in dat geval op iedere mix-bus (lees aux bij monitortafels) een 31-bands eq plaatsen waarbij je maximaal 15 frequenties kunt bewerken. Lijkt me meer dan voldoende. Je hebt dan een 32 of 40 in 16 groepen tafel met ingebouwde eq's.

      Alles is recallable (incl. gains). Er handig voor festivals etc. en de prijs is redelijk.

      Comment

      • berolios
        • Sep 2005
        • 1538

        #4
        Hóe is de tafel recallable? Is hij 'gewoon total-recall' zoals de DM2000, of heeft hij ook een 'relatieve recall' zoals de DiGiCo's?
        Aan wat voor prijs moet je denken (advies?)?


        Een link naar het Yamaha-promotie-filmpje:
        Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

        Comment

        • SPS
          • Mar 2004
          • 1662

          #5
          Prijs vanaf 16.800 ex. volgens AEM

          Paul
          Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

          Comment

          • Jasper Ravesteijn
            • Aug 2004
            • 39

            #6
            Ola,

            Productintroductie, door Ruben van de Goor/Yamaha, bij Audio Electronics te Duivendrecht is inderdaad op 14 oktober.
            Kijk ff op www.aem.nl of meld je gelijk aan via jasper@aem.nl

            FF wat vragen beantwoorden:
            - Tafel mag gezien worden als Total Recall. Alles (ook gains) zijn her-oproepbaar.
            - Prijzen (ex BTW) M7CL-32 ca. € 17000,-- M7CL-40 ca. € 22.000

            Afijn, een paar stoeltjes kunnen er altijd nog bij dus meld je snel aan bij interesse.
            En anders weet je ons te vinden voor een demo want we hebben hem in huis.

            misschien tot vrijdag/koffie is bruin
            Jasper

            Comment

            • berolios
              • Sep 2005
              • 1538

              #7
              Hé shit, dan vertrek ik nét naar Spanje.....

              Doe de groeten aan Ruben, hij zal me wel niet meer kennen (Jeroen), maar ik ken hem nog van toen hij een blauwe maandag bij Stock Audio heeft gewerkt.

              Ik ben zeker benieuwd naar de resultaten! Vergis ik me nou, of is hij goedkoper dan de DM2000?

              Veel plezier vrijdag!
              Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

              Comment

              Working...