Wat vinden jullie van de..logic systems

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ljhutten
    • Mar 2005
    • 28

    Wat vinden jullie van de..logic systems

    Hoi, Ik wou graag weten wat jullie ervaringen zijn met de Logic Systems CM15 en Logic Systems CM12..en wat jullie er van vinden.
    Alvast bedankt voor jullie reactie's !!
  • Italio
    • Jan 2004
    • 47

    #2
    Wij hebben die ook als monitors, ze gaan hard zonder onzuiver te worden, ik vind het echt goede monitoren.
    Voor jou een vraag...... voor mij ook!

    Comment

    • showband
      • May 2001
      • 4524

      #3
      groot en zwaar en voor wat het is/kost niet eens zo verstaanbaar.
      (of het moet aan de pa mannnen die we ermee langs hebben gehad gelegen hebben).

      Best een paar keer mee gespeeld.

      Wat wel netjes is. Dat er aan alle kanten speacons zitten. beide zijkanten en achterop. Dat geeft in de praktijk verbazingwekkend veel minder dradenzooi op het toneel.
      lekker belangrijk!

      Comment

      • soundcheckfrits
        • Jan 2005
        • 455

        #4
        toppie monitoren!!! klinken super op het podium. en gaat hard joh pfffff
        de groeten SCF

        Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

        Comment

        • Peter Vanhove
          • Jun 2002
          • 347

          #5
          Wie is de importeur in Nederland?
          Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
          Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

          Comment

          • soundcheckfrits
            • Jan 2005
            • 455

            #6
            citaat:Geplaatst door Peter Vanhove

            Wie is de importeur in Nederland?
            daar kan ik antwoord op geven :
            Match AV is Nederlands distributeur van LSS Speakers, MBHO, Vanguard audio labs, Audiowerkzeug, Harvey, Auratone, Summit, Lauten, Logic, Simpleway en is totaalleverancier van evenementtechniek.
            de groeten SCF

            Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

            Comment

            • MC Party
              • Sep 2003
              • 481

              #7
              Importeerde vroeger frontline-audio(.nl) het altijd?

              Heeft hier ook altijd een bedrijfje gezeten innovation-audio, hadden ook logic staan en dacht dat ze daar destijds (5 jaar terug) ook logic importeerden maar weet dit niet zeker.
              Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

              Comment

              • soundcheckfrits
                • Jan 2005
                • 455

                #8
                klopt als een bus als het goed is heeft matchav het overgenomen. kan het fout hebben
                de groeten SCF

                Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

                Comment

                • ljhutten
                  • Mar 2005
                  • 28

                  #9
                  Nog meer mensen met ervaringen ???

                  Comment

                  • J@roen
                    • Jun 2004
                    • 10

                    #10
                    Erg fijne monitoren, huur ze regelmatig voor diverse geluidsklussen.
                    Ze gaan erg hard en blijven lekker klinken, worden dan ook aangestuurd door lab fp3400's.
                    Speakon aansluitingen aan alle kanten is zeer praktisch. en het gewicht tjah, dat valt wel mee.


                    Comment

                    • CSI
                      • Oct 2005
                      • 18

                      #11
                      Wij hebben de nieuwe monitoren van Logic; de LM12 en de LM15. Deze klinken wat mooier in het hoog. Dit kan ook komen door de MC2 Audio E25 versterkers... Logic System maakt leuke speakers voor een prima prijs.
                      Match AV heeft trouwens alles staan als je een keer wilt luisteren.
                      Als het niet regent, dan is het droog

                      Comment

                      • Gebru
                        • May 2005
                        • 2

                        #12
                        sinds kort de LM15 monitoren in gebruik: prima monitor, lekker duidelijk in midhoog. Mist wat laag bij gebruik als fullrange-kastje voor een 15" Voor (vocal) monitoring een geweldige, goed verstaanbare (PHL-15" / BMS-1.4"ND coaxiaal gemonteerd), feedback ongevoelige monitor met ook nog eens een prima rendement en relatief laag gewicht.
                        Deze laten mijn vroegere JBL's, SA's e.d. ver achter; op alle fronten.
                        Last edited by Gebru; 26-05-07, 11:51.

                        Comment

                        • cobi
                          • Aug 2002
                          • 1083

                          #13
                          Ik heb wel eens doorgeprikt op een setje van logic, een stapel van die kleine subjes met 3 toppen per kant of zo (geen idee wat de type nummers waren) er kwam verschrikkelijk veel midlaag achteruit die kasten. Ik stond er alleen met een tape artiest maar ik kan me voorstellen dat je met een bandje daar helemaal gek van wordt.

                          Ik vond het helemaal niks het setje.
                          Spelingvouten onder voorbehout...

                          Comment

                          • Peter Vanhove
                            • Jun 2002
                            • 347

                            #14
                            Dan moet er toch iets behoorlijk mis geweest zijn met dat setje, of de aansturing ervan. Jammer dat je niet weet met welke Logic System set je dit voorhad.
                            Wij doen wekelijks kleine tot middelgrote festivalletjes met veel gasttechniekers (en niet altijd de minste), en ook regelmatig grotere disco's met een Ethos systeem aangestuurd door Lab Gruppen FP+ versterkers, en ik moet de eerste nog tegenkomen die het geen topsysteem vind. Dat mag ook wel, zo'n setje kost toch wel wat.
                            Idem met de de monitors, onlangs nog een vergelijkende test gedaan met LM-12, LM-15 en LM-20 t.o.v. een paar echte grote namen, het resultaat was verhelderend op zn minst.
                            Wat het missen van laag betreft van de LM-15 als topkastje, dit is ook logisch, deze serie is speciaal gemaakt als floormonitor. Teveel laag in een floormonitor tast de verstaanbaarheid aan, en verstaanbaarheid daar schitteren deze monitors nu net in. Als je beter laag wil als topkast, dan moet je de multifunctionele ML serie gebruiken (ook als floormonitor te gebruiken) en natuurlijk niet vergeten de bijbehorende DP-2140 processor te gebruiken.
                            Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
                            Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

                            Comment

                            • Matthijs_D
                              • Aug 2007
                              • 2

                              #15
                              klinkt goed

                              Het is al even geleden dat dit onderwerp besproken werd, maar ik wil er toch nog wel wat over zeggen.
                              Ik heb laatst 8x lm12 gekocht samen met een mc2 E4-75 versterker.
                              Ik ben toen ik monitoren ging aanschaffen uitgegaan van de D&B max12
                              deze heb ik dus ook naast de logic lm12 gehad en vergeleken.
                              Ik moet zeggen dat ik verbaast was. ik vind ze persoonlijk lekker klinken. Zelfs als je geen eq er tussen hebt hangen klinken ze echt goed.
                              ik ben er achter dat de lm12 echt niet onder doet aan een max12 van D&B.
                              Hierbij moet ik wel zeggen dat het merk speaker dat wordt gebruikt in de logic lm12 het zelfde is als die van D&B.
                              Toen ik daarna de prijzen naast elkaar legde was voor mij de beslissing snel genomen.

                              matthijs

                              Comment

                              Working...