Effectenrack Software

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Magicsound
    • Nov 2004
    • 27

    Effectenrack Software

    Ik ben opzoek naar effectenrack software. zodat je muziek wat je via de computer uitstuurt al kan regelen voordat je het je tafel instuurt. Weet iemand of hier software voor bestaat?

    Graag hoor ik van jullie.
    Groet Coen
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

    #2
    dan zul je dat in je geluidskaart zelf nog ff moeten aanpassen, of een plugin voor je player moeten zpoeken. Op het moment dat de processor de gegevens naar de geluidskaart stuurt is het namelijk niet meer te bewerken.

    Ik weet data er geluidskaarten zijn die een paar extra mogelijkheden hebben, oa de Trust SoundExpert heeft nog een paar extra opties.

    Comment

    • Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

      #3
      Op zeer speciaal verzoek wederom geopend, er schijnt toch nog iets mogelijk te zijn...

      Wel ff duidelijk omschrijven wat de bedoeling is van deze software...

      Comment

      • showband
        • May 2001
        • 4524

        #4
        kijk of je gedraaide software direct-X of VST plugins draait. In dat geval is de wereld vergeven van de effectsoftware.

        Vrijwel alle serieuze PC audioprogramma's draaien VST plugins.

        kijk eens op de site van bv de firma steinberg en schrik van de keuze.
        lekker belangrijk!

        Comment

        • dokter dB
          • Nov 2003
          • 1535

          #5


          men zegt dat dit veel lichter op je processor is dan bv cubase, (laatste heeft veel redundant processing wat je niet wil) dus ideaal for puur plugin gebruik bij live-sound...
          kost maar 50 eu! nog wel wat plugins hebben...
          Compressieplugins gaat denk ik nog niet (te veel latency), maar galmpjes etc moet prima gaan
          knoppen en waarden :)

          Comment

          Working...