Stage Accompany

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Oude Forum
    • Aug 2000
    • 265

    Stage Accompany

    Ik zoek voor een drive-in show/band een "groot" PA set. Nu is mij een set van SA aangeboden (de 4530 laag kasten, glijbaan met 15" 400 W bij 8 ohm en de 4524 top met 12" 400 W bij 8 ohm) voor de prijs van Fl 3895,-. Nu komt mijn vraag dus : is dit genoeg voor een zaal van ca. 500 man en is de prijs scherp ? Of moet ik gaan kijken naar Dynacord, EAW of EV ?

    Kan ik die set van SA aansturen met 2x een Crest 6001 versterker van 400 W bij 8 ohm ?? Even nogmaals voor de duidelijkheid ik zoek een set die een zaal van ca. 500 man kan vullen en de apparatuur moet van hoge kwaliteit zijn. (dat is SA toch ?)

    Gegroet,

    Eric
    Gebruikersprofiel voor de posting uit het oude forum systeem.
  • HR Soundproductions
    • Oct 2005
    • 650

    #2
    Ik weet dat het laat is, maar misschien dat een ander er iets aan mijn gebruikerservaring heeft. Ik draai zelf met de SA4530S ( glijbanen 400 watt rms ) en de SA4534S tops. Ik versterk deze met 2 behringers EP2500. Tops via digitale eq en laag via actieve X-over. Bij mij houdt het echt op bij 250 man ( bruiloften etc.) met een redelijk hoog geluidsnivo.
    Ik vind wel dat deze set een ongelooflijk rendement heeft gecombineerd met een strakke sound.

    Comment

    Working...