HK audio Linear Pro

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MarkRombouts
    • Jan 2005
    • 1391

    HK audio Linear Pro

    Ik kan tweedehands een HK audio Linear Pro set kopen, bestaande uit
    2 x LP112
    2 x LP118

    Heeft er iemand ervaring met dit systeem ?
    Is het goed te gebruiken voor de versterking van bands in kroegen/zaaltjes tot 150-200 man ?
    Werkt het systeem goed op één versterker met de ingebouwde filters in de baskasten of is het sterk aan te raden twee versterkers met een processor/crossover te gebruiken ?
  • LuPuS
    • Dec 2002
    • 457

    #2
    Is dat die blauwe oude serie Mark?
    Enkele 12" + enkele 18" sub eronder?
    ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

    Comment

    • MarkRombouts
      • Jan 2005
      • 1391

      #3
      inderdaad de oudere blauwgrijze serie

      enkele 12" met enkele 18" sub

      Comment

      • LuPuS
        • Dec 2002
        • 457

        #4
        Wel met de enkele 12" en de enkele 18" heb ik geen ervaring, maar ik ken iemand die werkt met de dubbele 12" top en de dubbele 18" bass (of 15", ben het niet meer zeker). Dezelfde reeks of die van jou hierboven. Hiervan heeft hij zelfs een dubbele set. En deze klinkt echt wel! Goed voor fuiven en zelfs voor optredens! Denk zeker dat je daarmee 150 man kunt bespelen. Zullen wel dezelfde onderdelen inzitten...

        Ik wil, indien je interesse hebt in deze persoon, wel eens zijn mailadres doormailen...
        ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

        Comment

        • Tofke78
          • Jan 2005
          • 504

          #5
          Ik heb vroeger met andere sets van HK gewerkt en was er altijd zeer tevreden over. Wanneer ik nu ergens binnenkom, hoor ik nog altijd onmiddellijk of het HK is of niet. Ik vind ze een aparte klank hebben. De LPserie is zeker goed voor ongeveer 150 tot 200 personen. Als je passief speelt, hang er dan wel een oerdegelijk versterker aan en je zal zeker niet teleurgesteld worden.

          Succes nog!

          Kristof

          Comment

          • Beldog
            • May 2004
            • 140

            #6
            Momenteel werk ik met LP112,LP115 en LP118. Met een stevige versterker erop zal je moeiteloos 200 man aankunnen.

            Comment

            • LuPuS
              • Dec 2002
              • 457

              #7
              Als je kan moet je zeker de processor die erbij zit erbij kopen, klinkt nog eens zo goed!
              ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

              Comment

              • @ndrew
                • Jun 2005
                • 220

                #8
                ik heb zelf 4 hk lp12 toppies deze zijn prima te gebruiken in kroegen en een prima geluids kwaliteit
                <laat het maar draaien>

                Comment

                • @ndrew
                  • Jun 2005
                  • 220

                  #9
                  Ik kan tweedehands een HK audio Linear Pro set kopen, bestaande uit
                  2 x LP112
                  2 x LP118

                  Heeft er iemand ervaring met dit systeem ?
                  Is het goed te gebruiken voor de versterking van bands in kroegen/zaaltjes tot 150-200 man ?
                  Werkt het systeem goed op één versterker met de ingebouwde filters in de baskasten of is het sterk aan te raden twee versterkers met een processor/crossover te gebruiken ?
                  heb je deze set nog wel gekocht?
                  <laat het maar draaien>

                  Comment

                  • MarkRombouts
                    • Jan 2005
                    • 1391

                    #10
                    Nee, na het bekijken van de mogelijkheden van deze set ben ik toch gaan zoeken naar een actief systeem. Is voor mij vaak toch wat makkelijker in gebruik. Sinds kort dus de Elias PX in gebruik en deze heeft me tot op heden altijd goed van geluid voorzien.
                    Last edited by MarkRombouts; 05-02-06, 11:32.

                    Comment

                    Working...