AG audio pro

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arie
    • Feb 2003
    • 550

    AG audio pro

    Hallo

    Wie van jullie heeft toevallig het nieuwe merk van Powersound al eens gehoord ik ben dan met name geintereseerd in de 18"hornloaded baskast ts-118h.Voor onder mijn das st 215.(ja mensen ik heb nog steeds geen geschikte kasten kunnen vinden).groeten arjan

    ps website van ag audio is www.agaudiopro.com
  • luc2366
    • Jul 2002
    • 1161

    #2
    power zelf
    ...maar da's ni objectief

    Comment

    • Klaaske
      • Jun 2003
      • 571

      #3
      Je zou volgende week op demo kunnen komen bij me, neem even contact op zou ik zeggen.
      <font size=\"1\">
      Groeten,
      Jaap
      <b>
      -[GSXke :)]-
      </font id=\"size1\"></b>

      Comment

      • bones2001
        • Aug 2003
        • 741

        #4
        Is er al een Nederlandse importeur ??
        Mixen is net als schilderen.
        Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

        Comment

        • Klaaske
          • Jun 2003
          • 571

          #5
          citaat:Geplaatst door bones2001

          Is er al een Nederlandse importeur ??
          Benelux importeur, en Nederlandse Dealers
          <font size=\"1\">
          Groeten,
          Jaap
          <b>
          -[GSXke :)]-
          </font id=\"size1\"></b>

          Comment

          • arie
            • Feb 2003
            • 550

            #6
            klaaske hoe is die kast bijfoorbeeld ten opzichte van een labhorn?Powersound adviseerde mij drie kasten per kant te gebruiken onder twee st215 per kant, is dit wel vodoende?Aangezien de meeste Das gebruikers ze toch met 4x (2x18" hornloaded das st218) per kant gebruiken.Vind dat er twee grote nadelen aan die dassen (st218)zitten.
            1 de grote en omvang van de kasten is niet echt praktisch om mee te stapelen(dan krijg je namelijk 2x st218 en daarbovenop nog een st215)is bijna niet te stapelen, moet je namelijk bovenop 220cm nog een topje van 80kg tillen en aangezien wij met zijn tweeen zijn is dit niet echt een optie.
            2 tweede hands niet te verkrijgen (gestoffeerde versie) en al helemaal geen 8x, nieuw is ook geen optie omdat ze me dan gewoon weg te duur zijn.Of er moet natuurlijk iemand zijn die er goedkoop aan kan komen?

            ps het is de bedoeling deze set te kunnen gebruiken in feesttenten van maximaal 2000man, ik ben wel een grote basliefhebber dus het mag best ombenullig gaan.ik heb ook al meerdere malen gekeken naar labhorns maar die schijnen niet echt geschikt te zijn voor onder die Dassen.Kwa rendement vind ik ze natuulijk wel goed!

            Comment

            • Klaaske
              • Jun 2003
              • 571

              #7
              citaat:Geplaatst door arie

              klaaske hoe is die kast bijfoorbeeld ten opzichte van een labhorn?Powersound adviseerde mij drie kasten per kant te gebruiken onder twee st215 per kant, is dit wel vodoende?Aangezien de meeste Das gebruikers ze toch met 4x (2x18" hornloaded das st218) per kant gebruiken.Vind dat er twee grote nadelen aan die dassen (st218)zitten.
              1 de grote en omvang van de kasten is niet echt praktisch om mee te stapelen(dan krijg je namelijk 2x st218 en daarbovenop nog een st215)is bijna niet te stapelen, moet je namelijk bovenop 220cm nog een topje van 80kg tillen en aangezien wij met zijn tweeen zijn is dit niet echt een optie.
              2 tweede hands niet te verkrijgen (gestoffeerde versie) en al helemaal geen 8x, nieuw is ook geen optie omdat ze me dan gewoon weg te duur zijn.Of er moet natuurlijk iemand zijn die er goedkoop aan kan komen?

              ps het is de bedoeling deze set te kunnen gebruiken in feesttenten van maximaal 2000man, ik ben wel een grote basliefhebber dus het mag best ombenullig gaan.ik heb ook al meerdere malen gekeken naar labhorns maar die schijnen niet echt geschikt te zijn voor onder die Dassen.Kwa rendement vind ik ze natuulijk wel goed!
              Nicolas heeft onlangs zijn TS-118H's getest. Omdat hij (ex)gebruiker is van beide kasten kan hij in mijn opinie wel een objectieve mening geven. De TS-118H ging even hard, maar iets minder gedefineert en iets minder diep. De TS-118H zal goed onder een DAS gaan, heb al een paar keer met de ST-215 gewerkt en qua luidheid zal de TS-118H deze wel bijhouden, zeker met zijn 3en.
              <font size=\"1\">
              Groeten,
              Jaap
              <b>
              -[GSXke :)]-
              </font id=\"size1\"></b>

              Comment

              • ronny
                • Dec 2002
                • 2139

                #8
                gewoon eens een aantal van die kastjes als demo huren en dan pas kan je iets zeggen.

                mvg
                ronny
                niet zagen, gewoon doen!

                Comment

                • bones2001
                  • Aug 2003
                  • 741

                  #9
                  citaat:citaat:
                  --------------------------------------------------------------------------------
                  Geplaatst door bones2001

                  Is er al een Nederlandse importeur ??

                  --------------------------------------------------------------------------------


                  Benelux importeur, en Nederlandse Dealers

                  --------------------------------------------------------------------------------

                  Ja en wie doet de Benelux dan ??
                  Mixen is net als schilderen.
                  Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

                  Comment

                  • Klaaske
                    • Jun 2003
                    • 571

                    #10
                    Nicolas, Powersound hier op het forum, en punt be erachter voor de site
                    <font size=\"1\">
                    Groeten,
                    Jaap
                    <b>
                    -[GSXke :)]-
                    </font id=\"size1\"></b>

                    Comment

                    • theo
                      • Nov 2001
                      • 503

                      #11
                      Hoi arie,
                      stapelen st 218 is geen probleem hoor twee kassies opelkaar is precies 2,2 meter, daar je st215 op zou ideaal zijn ook omdat je driver in t midden van de kast zit.anders gooi je de onderste dwars zit je op 1.75meter. je wil nu kasten van 1meter bij 56cm. hoe zul je die ooit stacken dan moet je al drie naast elkaar omdat de st215 70cm breed is,en op t podium of met opvulstukken,anders haal je de hoogte niet weg koppeling aan de grond.Je wil nu ook kasten waar 1 18 incher inzit terwijl de st218 er twee in heeft.Maar goed ieder zijn eigen idee.Zoals je weet hebben wij er tot 6 per kant kunnen gewoon rechtopstaan per 2 zit je op 2.2m,of drie dwars op elkaar zit je op 2.1m.Je zal met hoogte altijd rond de 2meter moeten zitten,en kwa breedte rond de 1.50. M.A.W. t zijn enorme toppen.Succes

                      Comment

                      • Klaaske
                        • Jun 2003
                        • 571

                        #12
                        3* 18" in een lange hoorn, of 6* 18" in een korte hoorn..kan best veel schelen
                        <font size=\"1\">
                        Groeten,
                        Jaap
                        <b>
                        -[GSXke :)]-
                        </font id=\"size1\"></b>

                        Comment

                        • theo
                          • Nov 2001
                          • 503

                          #13
                          Gaat niet om de hoeveelheid geluid die ze wel of niet produceren maar over t stacken hij zal van ag 118 subs 6 per kant nodig hebben.
                          Dat ze goed presteren zal best ken ik niet over oordelen nog niet gehoord.

                          Comment

                          • Klaaske
                            • Jun 2003
                            • 571

                            #14
                            citaat:Geplaatst door theo

                            Gaat niet om de hoeveelheid geluid die ze wel of niet produceren maar over t stacken hij zal van ag 118 subs 6 per kant nodig hebben.
                            Dat ze goed presteren zal best ken ik niet over oordelen nog niet gehoord.
                            Waarom dat ? Je kunt die kasten toch met 3 naast elkaar zetten ?
                            <font size=\"1\">
                            Groeten,
                            Jaap
                            <b>
                            -[GSXke :)]-
                            </font id=\"size1\"></b>

                            Comment

                            • theo
                              • Nov 2001
                              • 503

                              #15
                              Dan zit je toch maar op 1 meter hoogte lijkt me een beetje laag om die top op te zetten.
                              Of je moet op t podium stacken wat mij niet ideaal lijkt.
                              ivm ruimte en koppeling,bouw liever vanaf de grond.
                              Gr.

                              Comment

                              Working...