kind versterker 5.0 dmv

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • boschmark
    • Sep 2004
    • 3

    kind versterker 5.0 dmv

    Heeft iemand enige ervaring met deze versterker (kind 5.0 dmv)ik wil hem gaan gebruiken op mijn rx 118 sub's

    spec's staan op www.kindaudio.com
    BMD Productions
  • dj bj
    • Jun 2003
    • 67

    #2
    Ja ik wel mark!

    Comment

    • Upgrading your system
      • May 2003
      • 1684

      #3
      Ja, mogen we ook meedelen in je ervaringen?? of blijft het bij een ja??
      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

      Comment

      • dj bj
        • Jun 2003
        • 67

        #4
        Ik werk samen met Mark en hebben er één om te testen. Was ff voor de flauwekul een ractie tussendoor. Maar de Kind NWX 5.0 klinkt lekker op het laag. Lekker diep en hard. Nu nog wachten op ervaringen van andere.

        Comment

        • goldsound
          • Jan 2003
          • 429

          #5
          Geen ervaring met het gevraagde model, wel heel veel goede ervaring met de XT-serie. Nog nooit of te nimmer problemen mee gehad.
          Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

          Comment

          • flurk
            • May 2003
            • 409

            #6
            Ik veronderstel dat het over EV rx 218's gaat.Moet je zeker een cross-over tussen plaatsen.Beste is eigenlijk (weeral) de P1202 versterker met de R218 module.Ervaringen met andereversterkers heb ik niet.

            Comment

            • dj bj
              • Jun 2003
              • 67

              #7
              Gaat om de RX118. Dus de enkel 18"

              Comment

              • flurk
                • May 2003
                • 409

                #8
                Geen probleem.De r118 module dan.Een optie is ok de DX 38.Maar dit is wel wat duurder.

                Comment

                • arie
                  • Feb 2003
                  • 550

                  #9
                  hoi

                  mijn ervaring met deze amp's is dat ze toch wel een stuk minder zijn dan de labgruppen ,cresten,crowns, en qsc's.Heb vaak het verschil mogen voelen en horen tussen een labgruppen fp6400 en de 5.0.Dit bijde op een GAE director sub dubbel 18".Dit was en is echt een wereld van verschil de 5.0 valt hierbij echt in het niets!Je speelt hem ookj veel makkelijker in de clip.Maarja aan een labgruppen,cresten en dergelijke zit dan ook weer een ander prijskaartje.Groeten arie

                  Comment

                  • dj bj
                    • Jun 2003
                    • 67

                    #10
                    En als je de 5.0 vergelijkt met een Lab fp3400. Wat is dan de beste keus?

                    Comment

                    • sis
                      • Jul 2003
                      • 3305

                      #11
                      citaat:Geplaatst door dj bj

                      En als je de 5.0 vergelijkt met een Lab fp3400. Wat is dan de beste keus?
                      zonder twijfel de FP3400, het zijn wereldversterkers die kwa prestatie en gewicht tot de beste horen
                      sis
                      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

                      Comment

                      • GielisHJ
                        • Nov 2003
                        • 24

                        #12
                        We hebben één NWX5.0 -> na 2 maanden ventilator kapot. Verder werkt hij nu goed. Van de klank ben ik niet echt tevreden + clipt snel. Ram bux3.4 klinkt stukken strakker en beter + is goedkoper (wel zwaarder).

                        groetjes,

                        HJ

                        Comment

                        • bewap
                          • Jun 2002
                          • 239

                          #13
                          citaat:zonder twijfel de FP3400, het zijn wereldversterkers die kwa prestatie en gewicht tot de beste horen
                          Ik ben het met je eens maar zou je het toch nader kunnen toelichten, argumenten dus. Want ik weet dat je ze zelf ook hebt. Heb je ooits
                          die Kind versterkers zelf gebruikt? Of ken je ze alleen van specs en foto's? Just interessed....

                          Comment

                          Working...