Mountkit voor shure wireless mic

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

    Mountkit voor shure wireless mic

    beste mannen en vrouwen collega's,

    heb even gezoch, maar kom het alleen vinden van een sennheiser setje.. dus bij dez mijn vraag..

    ik heb hier nog 2 draadloze vhf shuresetjes liggen welke ik graag in een caseje wil bouwen.

    gewoon een 2 of 3 eenheden kastje die ik in de verhuur mee kan geven voor presentaties ed.

    nu is mijn vraag, ik zit een beetje met die antennes in mijn maag. (figuurlijk dan[]) ik vraag me af of ik die gewoon in de kist kan inbouwen, dit lijkt me niet echt een strak plan.

    maar nu is het zo dat ik graag in dit geval 2 mount kits hiervoor wil maken. MAKEN dus en niet bestellen omdat ik geen zin heb er weer 150 euri in te steken terwijl ik het ook zelf kan..

    maar mijn vraag is nu, welke kabel en connectors moet ik hiervoor hebben?? hoeveel Ohmse kabel en welk type connectors.

    ik ben namelijk een beetje bang de frequentie van de onvanger te veranderen wanneer ik verkeerde kabel of connectors gebruik.

    laat even wat horen want ik ben erg benieuwd..

    groetjes Ron
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

    #2

    Comment

    Working...