Stage Accompany

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Remco vd Werff
    • Apr 2001
    • 753

    Stage Accompany

    Hallo Allemaal,

    Ik wilde graag weten wat jullie van SA speakers vinden bv de champ series, en ook de speciale compact driver. Vinden jullie deze driver wat of is een goede 2" beyma beter. Ikzelf vind onderandere de SA driver wat schel in het midden (de 8525, van andere weet ik het niet).

    Ik zal me ook even voorstellen. Ik heb thuis 6 topkasten/monitoren, dynacord amp. staan, waaronder de SA blueboxen, met de 8525 driver (ja ik weet het Bluebox, zware rotdingen).
    Ik heb ze puur voor de hobby, heb zelden een feest waar ik ze voor gebruik, maar heb ze voor de lol op mijn kamer staan. Iedereen heeft wel rare hobby's!!!!!
    Ik wil gewoon een goed set speakers en versterkers hebben (leuk wanneer vrienden een feestje geven en aan jouw vragen of je wilt komen met apparatuur. Van mijn kant zullen dus niet de meest moeilijke vragen komen, maar ik wil er gewoon veel vanaf weten en ben dan ook dagelijks met deze hobby bezig. Dit forem vind ik ook buitengewoon interessant en kan ik veel van leren, van al die ervaring en kennis van jullie.

    Bedankt voor jullie moeite,

    Groeten, Remco
    Groeten, Remco
Working...