foto's Meyer 500A (200€)

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • leoneke
    • Nov 2013
    • 14

    foto's Meyer 500A (200€)

    Topic mag toe
    Last edited by leoneke; 21-11-16, 19:52.
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

    #2
    Linksom of rechtsom, da's gewoon een hele strakke set voor dat geld.
    Succes ermee!
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

    Comment

    • frederic
      • Jan 2006
      • 3511

      #3
      Ik zou die direct laten reviseren.
      Liever nog 500-1000 uitgeven aan nazicht en herstellingen, dan een probleem hebben tijdens een activiteit.

      Comment

      • Outline
        • Feb 2006
        • 1434

        #4
        Originally posted by MusicXtra
        Linksom of rechtsom, da's gewoon een hele strakke set voor dat geld.
        Succes ermee!
        Some guys have all the luck....

        Originally posted by frederic
        Ik zou die direct laten reviseren.
        Liever nog 500-1000 uitgeven aan nazicht en herstellingen, dan een probleem hebben tijdens een activiteit.
        Dat ligt er maar net aan wat zijn gebruiksdoel voor de set is. En ik heb niet het vermoeden dat hij het in de pro-rent gaat inzetten...
        Last edited by Outline; 05-12-13, 04:01.

        Comment

        • Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

          #5
          klopt, gewoon een erg leuk setje, ook al gezien het budget.

          ( en hij heeft er overal 3 van , dus gewoon een stackje reserve..)

          Comment

          • PvG
            • Sep 2012
            • 979

            #6
            Leuke set hoor!

            Als je een schroevendraaier kunt vasthouden en tijd en geduld hebt, een en ander demonteren, schoonmaken en misschien een lik verf/Warnex geven. Statiefflenzen in de toppen monteren en 2 statieven er bij. Dan heb je een mooier en beter dan velen met hun elcheapo plastic speakers.

            En mocht het anders lopen: een doos lego is net zo duur en hier leer je meer van ;-)
            As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

            Comment

            • sjig
              • May 2012
              • 909

              #7
              Originally posted by PvG
              Dan heb je een mooier en beter dan velen met hun elcheapo plastic speakers.
              Sinds wanneer zijn plastic speakers per definitie slecht? Ik ken meer houten speakers dan plastic speakers die nergens naar klinken

              @leoneke,
              Stukje 15mm multiplex (140mm*140mm) tussen kast en tophat en je zit goed. Wel de K&M M20 nemen voor de subs, en 36mm K&M voor je toppen. Een gat erin zou geen kwaad moeten doen.

              Je kan ipv 5mm speakerschuim ook een doek erachter plakken, geeft vrijwel hetzelfde effect, maar je conus zal deze niet raken.

              Comment

              • frederic
                • Jan 2006
                • 3511

                #8
                Originally posted by Outline
                Some guys have all the luck....

                Dat ligt er maar net aan wat zijn gebruiksdoel voor de set is. En ik heb niet het vermoeden dat hij het in de pro-rent gaat inzetten...
                Gezien het aankoopbedrag die hij ervoor betaald heeft, is het nog gelijk waarvoor hij het gebruikt.
                Al is het maar om door te verkopen.

                Comment

                • Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

                  #9
                  Gewoon mooi, zit hier met plaatsvervangende trots, dat er iemand hier zo goed opgelet heeft !

                  Mooi!

                  Comment

                  • Big Bang
                    • Apr 2008
                    • 652

                    #10
                    Erg mooie set voor een erg lage prijs. Zorg dat je er voorzichtig mee bent, voor zo'n prijs koop je geen vervanger als je t sloopt. Gefeliciteerd!
                    It's time to play the music, It's time to light the lights ...

                    Comment

                    • VrijeVogel
                      • Nov 2013
                      • 107

                      #11
                      Alleen het hout is al het al waard om het zeer kort te zeggen.

                      Comment

                      • leoneke
                        • Nov 2013
                        • 14

                        #12
                        ben bezig met de opknapwerken . nu vraagje over een inbouw statief adapter .
                        Mag ik gewoon met potboor door de onderkant van top boren en dan de adapter erop schroeven?
                        Ik denk dat 1topje rond de 40kg weegt , kan dit een statief aan?

                        Comment

                        • MusicXtra
                          • Feb 2006
                          • 9316

                          #13
                          Zou ff kijken aan de binnenkant van de kast dat er niet per ongeluk een filterprint op de bodem geschroefd zit...
                          Als dat er niet zit kun je idd gewoon een gat in de bodem maken waar de statiefflens in past.
                          Netter is het wel om de flens met een bovenfrees in te frezen zodat hij vlak ligt met de bodem en denk eraan dat hij zo ongeveer op het zwaartepunt komt te zitten.
                          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                          Comment

                          • Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

                            #14
                            oh, en geen schroeven, maar bouten en moeren, met aan de binnenkant extra plaatwerk...

                            Comment

                            • sjig
                              • May 2012
                              • 909

                              #15
                              Originally posted by leoneke
                              Veel geleerd hier en ik ben tevreden met het resultaat?
                              Laat dat vraagteken maar weg hoor
                              Heel leuk setje zo. Zou de subs ook gewoon het doek ervoor doen, staat mooier icm. je toppen.

                              Comment

                              Working...