J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 1 van de 3 1 2 3 Laatste

Ingeschreven
    Mar 2002

Standaard Zalinaz I Love Jumpstyle

Laatst een klus gedaan in de Zalinaz in Etten-Leur, de organisatie wou wat beter geluid. Daarom heb ik een Turbosound set daar weg gezet wat overigens goed uit kwam om mijn nieuwe set eens goed te testen.

Wat stond er:

12x 21inch Turbosound Flashlight Sub
    6x Turbosound Flashlight
    2x MC2 Amp rack
    4x Turbosoud LMS700
    1x DDA Interface (meen ik)

1x Pioneer DJM800

Links rechts stackje, afrokdoekje is overigens niet van mij kwam de toko eigenaar mee aan zetten.

Overzicht.

Center cluster

Amprack MC2

Sfeer impressie :P

De reacties waren zowel van organisatie als van publiek erg positief, wat toch best wel wat is in zo'n zaal met zo'n kut akoestiek
    Laatst gewijzigd door PHsound; 26-02-07 om 18:15.

Ingeschreven
    Mar 2003

Standaard

processors op foto zijn LMSD6 en niet zoals vermeld LMS700

De LMS700 heeft ook bestaan bij turbosound ( was eigenlijk BSS omnidrive 2 in 8 uit)

Waarom eigenlijk 4 processors ? 2 is toch voldoende . 1 links 1 rechts

Standaard

Gokje: Testen van een aantal processoren omdat sommige van deze XTAtjes nogal eens willen gaan stressen (in ieder geval bij ons hebben we dat al een paar keer voor mekaar gekregen met deze ).

Of: Center cluster sub apart geprocessed, dan moet minimaal 1 van de 2 turbo racken stereo draaien en in originele turbo config heb je dan hoe dan ook 2 processoren per rack nodig ivm lemo-config.

Verder net klusje en net setje. Dat t goed heeft geklonken hoef ik niet aan te twijfelen
    CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Ingeschreven
    Jan 2005

Standaard

Moet je ook niet aan twijfelen als Peter en Ik samen gaan gochelen

Centercluster stond niet appart geprocessed dit omdat ze op 1 dezelfde lijn staan en de zaal niet zo groot is om met diverse tijden in het laag te gaan werken.

Ging goed aan die nacht inderdaad iedereen keek opeens happy (wat ik me ook heel goed kan voorstellen als je de huis PA ziet)

En tja de acoustiek in die toko is niet optimaal een hoop kaal beton en glas. Maar door wat richt werk werd de afstraling tog zo dat het minimaal deze harde vlakken berijkt.

Idd cyber, die extra XTA's lagen er meer om te testen.

Maar het is een vet setje, en dat hoor je mij niet snel zeggen (de mensen die mij kennen weten dat wel)
    als blikken konden doden stopten ze er geen groenten in

Standaard

Slechter dan normaal kun je het inderdaad moeilijk maken. Geen idee of dat door het budget of de installateur komt, maar dat je over zoiets tevreden kunt zijn is me een raadsel. Hopelijk staat jou setje er dan vaker, dan wordt 't misschien nog eens wat. Overtuig dhr. P maar van de aanschaf, hoewel dat een beetje wishfull thinking zal zijn

Nu nog een upgrade van de LJ; als dat tenminste nog steeds dat figuur zonder enige band met de muziek is. Die moet eens les gaan nemen juist over de grens, daar kunnen ze dat beter. Kortom: roep nog maar eens als je er een setje neerzet, maar dan wel op een avond met normale muziek :P

Ingeschreven
    Mar 2002

Standaard

De LJ Ben ik ook in de Zalinaz maardat doe ik met meerdere heb daar geen zin in om ieder weekend knoppen te douwen.
    Wel vraag ik me af welke avonden je bedoeld / geweest bent.
    Als je er eens bent en je ziet me staan jongen met de blauwe jas op de foto.

Kom is een praatje maken, dan laat ik je zien waarom de lichtshow er zo vertieft uitziet.
    Laatst gewijzigd door PHsound; 08-03-07 om 23:21.

Standaard

Zal je baas leuk vinden als je zijn eigen materiaal loopt af te z**ken ;-)
    Wat niet wegneemt dat er daar idd aardig wat vreemde zaken langskomen, zoals die scannerwall met de budgetserie van martin..dat ding heeft vanaf week een al te kampen met spots die niet doen wat ze moeten doen, of gewoon niks doen. Bij Wipneus en pim hingen er ook een stapel mac's in de error boven de dansvloer en was de eigenaar zelf op een gegeven moment het licht aan het doen. Leek er op dat de LJ van dienst voor het eerst met die MAxim werkte, zo weinig deed hij ermee..

Gelukkig lopen die jumpstylefeesten lekker, anders was het volgens mij al een gelopen zaak geweest daar :-)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PHsound
    De LJ Ben ik ook in de Zalinaz maardat doe ik met meerdere heb daar geen zin in om ieder weekend knoppen te douwen.
    Wel vraag ik me af welke avonden je bedoeld / geweest bent.
    Als je er eens bent en je ziet me staan jongen met de blauwe jas op de foto.

Kom is een praatje maken, dan laat ik je zien hoe slecht het nog meer is geinstaleerd en waarom de lichtshow er zo vertieft uitziet.
    zou je dat hier ook eens willen neer zetten, ben ook een aantal keer in zalinaz geweest en ben ook niet over alles te spreken.

wat vind jij er allemaal slecht aan ?

Ingeschreven
    Mar 2002

Standaard

even voor de goede orde!

Mijn baas weet dat ik het totaal niet eens ben met het huis systeem zowel licht als geluid.
    Ik vertel het hem iederweekend weer

En of tie dat erg vind neem aan van wel maar zoals als gezegd alles werkt er half of niet!
    ik telde 5 a 8 maanden geleden 3 kapotte maccen. die doen het overigens nog steeds niet.

Of je staat een show te draaien en alles nokt ermee... Pc die uitvalt.

Of je Progjes zijn weg en je kan het maar uitzoeken met Martin lj live pielen...

Ik zou bijv. een cursus krijgen over Martin LJ, nog steeds niet gehad ik kan dus niets patchen en dergelijke.

Of nog beter show bezig alle maccen stoppen ermee en geven HOT HOT HOT aan. En geven vervolgens geen dmx meer door aan de rest.
    Dus sta je daar met maccen waar de stof plukken uitvallen.
    Waarvan je al maanden zegt dat er onderhoud gepleegd moet gaan worden ivm kapotte lampen en brandgevaar.

Nee ik vind het knap wat sommige jongens daar nog voor elkaar krijgen, zonder enige kennis of hulp.

Wipneus en pim heb ik helaas nog niet gedaan dat was een Tom die dat gedaan heeft, en idd nog nooit op een maxim gewerkt. waar hij dus het systeem niet eigen op kan maken.

En jullie hebben gelijk als het er niet top en geweldig uitziet, maar wil de eigenaar dat wel zou hij een echte LJ moeten huren dioe waarschijnlijk te veel knaken kost.
    Laatst gewijzigd door PHsound; 08-03-07 om 23:22.

Forum Rechten