Hoezo iedere artiest zn eigen Geluidsman

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lampie_01
    • Apr 2005
    • 55

    Hoezo iedere artiest zn eigen Geluidsman

    Hierbij wat foto's van een productie die ik heb laatst heb gedaan bij een grote bruiloft. Die avond waren er allerlei artiesten en tsja, die nemen allemaal hun eigen geluidsman mee.

    Zo krijg je dus een enorme mengtafelgaos naast het podium.

    Zie de foto's

    Groeten Richard









    Powerrrrrrrrr...
  • Didier
    • Aug 2002
    • 323

    #2
    Hahaha, wel een grappig gezicht

    Duur bruiloftje denk ik zo?

    Welke artiesten kwamen er?

    alle tape-acts ingeprikt op hoofdact?
    Zuid-Limburg

    Comment

    • kokkie
      • Nov 2003
      • 1166

      #3
      Anita Meijer gok ik.
      Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

      Comment

      • Olaf DuffhuĆ«s
        • Oct 2000
        • 2477

        #4
        En zeker veel Nederlandstalige shit? Ik zie wat 'bekende' gezichten...Maar in dat circuit is dit dus normaal...Dit vaak omdat ze niet weten hoe een andere set werkt..om het ff kort door de bocht te zeggen...Dat komt weer omdat dat soort B artiesten, over het algemeen, nog al kunnen zeuren...
        Olaf Duffhuƫs

        **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

        Comment

        • GoTMoRe
          • Aug 2005
          • 350

          #5
          ik hoop toch dat dat zaaltje een aardige stroomvoorziening had Dit redt k nie met mijn 'standard' 2 16A groepen..
          lala..

          Comment

          • elmer
            • Jul 2003
            • 139

            #6
            maar dit zijn ook vaak de artiesten die net even een speciaal galmpje geprogrameerd hebben in hun FX.

            wat dat betreft is Lee towers wel ok, zijn geluidsman komt gewoon aan met zijn mini "nep" midas knalt hem op het podium doet Leen zijn monitors en de front doet de band die er al staat maar!
            lekker simpel! Leen happy met zijn monitors, weinig troep extra dus zaaleigenaar happy.

            Comment

            • Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

              #7
              citaat:Geplaatst door elmer

              wat dat betreft is Lee towers wel ok, zijn geluidsman komt gewoon aan met zijn mini "nep" midas knalt hem op het podium doet Leen zijn monitors en de front doet de band die er al staat maar!
              lekker simpel! Leen happy met zijn monitors, weinig troep extra dus zaaleigenaar happy.
              Ik laat na komende donderdag wel even weten of het inderdaad zo was Die sjaak moet alleen altijd per se een volgspot hebben, waar ie dat nou weer vandaan haalt. Naja prima, heeft de sjouwturk ook weer wat te doen

              Comment

              • elmer
                • Jul 2003
                • 139

                #8
                ja zo was ut bij mij, ja die volgspot is waar idd haha.

                Comment

                • Upgrading your system
                  • May 2003
                  • 1684

                  #9
                  ***samme, dit stond toch zeker wel doorgelust op dezelfde PA?? of had iedere artiest hier ook nog een eigen geluidsetje aan hangen?? in dat geval zijn ze niet lekker

                  Heb al van alles gezien, maar dit slaat alles
                  Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

                  Comment

                  • showband
                    • May 2001
                    • 4524

                    #10
                    ach wij spelen ook wel op feestjes dat er 5 of zes tussen acts zijn. Dansgroepje, nedelandstalige zangert, bejende nederlander je weet wel. Nou dan wil het nog wel gebeuren dat als de band al in de auto's stapt dat er nog busjes met tapesetjes naar binnen gereden worden. . De meeste tapesetjes trekken trouwens amper stroom hoor. Zo een rekje met hooguit Ć©Ć©n eindbak voor monitoring valt best wel mee hoor. En de meeste van die figuren gebruiken tegenwoordig in ears. Dan trekt het niet meer dan Ć©Ć©n PAR. Dus kun je probleemloos vier van dat soort prive-universums in de main PA inprikken.

                    Wat wel opvalt is dat die karaoke techs meestal VRE-SE-LIJK hard monitoren bij zichzelf. Echt absurde volumes. De hardste 'inprik karaokeset' is volgens mij trouwens die van de Gibson Brothers. [xx(]
                    lekker belangrijk!

                    Comment

                    • MC Party
                      • Sep 2003
                      • 481

                      #11
                      Karaoke techs [8D]
                      Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

                      Comment

                      • daantje
                        • Aug 2004
                        • 265

                        #12
                        lol
                        zo'n klus heb ik laatst ook gedaan met verschillende artiesten.
                        george baker --> eigen geluidsman+4 monitoren
                        hint(idols) --> eigen geluidsman+4 monitoren
                        DJUMBO --> eigen geluidsman+4 monitoren
                        marco borsato look-a-like --> eigen geluidsman+4 monitoren
                        we waren gebroken aan het eind van de avond omdat er ook nog dansvoorstellingen tussen door waren. en overdag waren er ook nog 3 bedrijven voor andere onbekende artiesten. wij hadden de GL2200 mee voor de PA
                        lol op eind zeiden we ja prik maar in 14 en 15
                        voor de cijfer freaken we hebben in totaal met 9 bedrijven samen moeten werken binnen 7 uur
                        lol
                        grtz daniƫl
                        can you feel the light [:)]

                        Comment

                        • ostracized
                          • May 2002
                          • 214

                          #13
                          haha we hadden laatst arne jansen, neemt 4 martin audio toppen mee(12"/1"((?) zet ze neer als side fill(welke, gezien het volume, meteen infill waren)en op het podium nog even 3 s200's. als je achter het podium langsliep was het bijna harder dan in de zaal [)][)]
                          (...)

                          Comment

                          • Tofke78
                            • Jan 2005
                            • 504

                            #14
                            citaat:Geplaatst door elmer

                            maar dit zijn ook vaak de artiesten die net even een speciaal galmpje geprogrameerd hebben in hun FX.

                            wat dat betreft is Lee towers wel ok, zijn geluidsman komt gewoon aan met zijn mini "nep" midas knalt hem op het podium doet Leen zijn monitors en de front doet de band die er al staat maar!
                            lekker simpel! Leen happy met zijn monitors, weinig troep extra dus zaaleigenaar happy.
                            Hoe bedoel je "nep" Midas? :-)

                            Comment

                            • elmer
                              • Jul 2003
                              • 139

                              #15
                              ok nu ga ik flink commentaar krijgen.

                              Maar zo'n verona en Venice zijn nou niet echt midassen maar dat komt niet daar uit de fabriek "rollen" hoor.

                              kijk een XL3/XL4/H2000/H3000/H4000 dat zijn midassen.

                              Comment

                              Working...