ledscherm lowlands

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

    ledscherm lowlands

    Hoi,

    Op lowlands hingen in de India een groot aantal doorzichtige ledschermen van ongeveer 40 bij 40 cm die multicolour konden worden aangestuurd en oplichtten in de gewenste kleur..wie weet wat voor product dit is? was erg stoer!

    verder viel het me bij lowlands op dat de random kleurenchase weer helemaal terug is, leek bij the Sheer bijvoorbeeld wel een soort megaspeeltuin, zo vrolijk (ook best leuk overigens) iemand nog meer dingen over lowlands te melden?

    groet,
    Ralph
  • Fons
    • Sep 2003
    • 67

    #2
    Die tegels komen van lagotronics in venlo


    Fons

    Comment

    • daVid
      • Aug 2002
      • 10

      #3
      Ja, ik was ook op lowlands.
      Van die schermpjes vroeg ik me ook al af wat het was. Wel leuk, maar niet echt bijzonder ofzo.

      Wel leuk om de bravo eens die nieuwe movingheadbeamers aan het werk te zien. Heel mooi, maar ik had het idee dat er meer uitgehaald kon worden. HOeveel kosten die dingetjes? En waar worden ze nog meer (goed) gebruikt?

      Over het algemeen vond ik de bandbelichting erg goed, maar de 'dans'belichting een stuk minder. Wat is dat toch voor luiheid. Hoe meer movingheads hoe luier de LE.

      Iemand ook naar de beamshow van de chemical brothers gekeken? Echt té gek. Die tunnels, eindelijk eens precies op de muziek en geen goedkope winamp plugins .

      Comment

      • neeltje
        • Apr 2003
        • 295

        #4
        Ik weet enkel dat zo'n DL1 heeeeel veel kost, maar dan echt heeeel veel.

        Verder: wat is een LE? Ik ken LD (desinger), en een operator, maar een LE?? Waar staat dat voor?
        "En Go"

        Comment

        • Stijn Vanstiphout
          • Oct 2000
          • 1160

          #5
          LE = Light engineer

          mvg,
          Stijn Vanstiphout,
          LVL Multimedia
          België

          Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

          Comment

          • Fons
            • Sep 2003
            • 67

            #6
            Heel veel?

            Maar dan heb je ook wel wat

            Fons

            Comment

            • AJB
              • Jul 2003
              • 2289

              #7
              Wat is heel veel... Een Rolls Royce is duurder...[8)] Beetje zinloos; prijs/kwaliteits verhouding is prima...

              LED-schermen van Lagotronics hadden we gister ook op Zomerparkfestival in Venlo (midden achter 48 panelen in matrix, verder 90 ledstrips). Mooi spul kan ik zeggen... Sander heeft er absoluut iets moois van gemaakt daar
              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
              ------------------------------------------------
              Arvid Buit
              Creative-Director / Artist-Manager

              Comment

              Working...