Strobo's op Njoy

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • oversound
    • Dec 2003
    • 218

    Strobo's op Njoy

    Was afgelopen zaterdag even op Njoy dat bij Six flags werd gehouden.
    Had gratis kaarten dus waarom ook niet even langsgaan he.
    Maar mijn vraag is: Er hingen zowel in Dance tent en het Cooldown cafe tent strobo's. Ik kon er zo niet uit opmaken welk merk en type dit was.
    Mischien weet iemand die er ook was of bij de productie betrokken was dit? (ohja waren in ieder geval geen Atomics) maar wel dmx gestuurd als ik het goed heb gezien.
    Alvast bedankt,
    Emiel
    Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

    #2
    Ik ben er ook geweest, en ik stond me precies hetzelfde af te vragen. Ze hadden voor zover ik kon zien wel een blind functie; dus ik zat te twijfelen of het misschien hungaro's zijn geweest. Die heb ik zelf een aantal keren gebruikt, en toen zaten er toch echt kleppen op; die kon ik hier niet terug vinden.

    Heb je toevallig zondagavond de show van Kane gezien? Zo ja; wat vond je daarvan?

    Comment

    • oversound
      • Dec 2003
      • 218

      #3
      Nee was er alleen zaterdag. Ik vond zaterdag van dik hout en de heideroosjes de beste. De zoon van mijn buren is 1 van de gitaristen van Van dik Hout is wel komisch. Voor de rest in de cooldown tent geweest. De dance een beetje overgeslagen vanwege het niet zo leuke publiek. (ben q dance feesten gewend)

      Maar even over die strobo's. ER zaten zeker geen kleppen op maar ja ik heb echt geen idee welk merk het is.
      Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

      Comment

      • cornedure
        • Jul 2002
        • 230

        #4
        Het is maar een wilde gok, maar als er geen kleppen op staan, het waren geen Atomics en het had dan nog een blind funtie: Diversitronics Mark 3600?

        Comment

        • Jasper-Lichtbron
          • Jun 2001
          • 2155

          #5
          Die lijken er niet echt op... was een betrekkelijk klein kastje met aan de linkerkant iets meer zwart als aan de rechterkant. Zal eens kijken of ze ergens op de foto's goed te zien zijn.

          Comment

          • cornedure
            • Jul 2002
            • 230

            #6
            En dit dan?



            Dit is inderdaad een klein kastje. Afmetingen +/- 40 x 12 x 12. 3000 W DMX met hyperflash.

            Comment

            • Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

              #7
              Bingo, dat was m denk ik!

              Comment

              • cornedure
                • Jul 2002
                • 230

                #8
                Indien dat em was, wat vond je van de output van de strobo? Is de Atomic (veel) krachtiger, of zijn beide vergelijkbaar?

                Comment

                • Jasper-Lichtbron
                  • Jun 2001
                  • 2155

                  #9
                  Mwa was er niet echt van onder de inruk. Hingen er ook niet echt veel op een betrekkelijk groot oppervlak; waarvan er ook nog eens eentje kapot was. Zo op het eerste gezicht liever Atomics, maar het is een oneerlijke vergelijking als de 2 niet naast elkaar hangen.

                  Comment

                  • oversound
                    • Dec 2003
                    • 218

                    #10
                    Kijk eens aan dat zijn ze ja.
                    Atomic vind ik zelf krachtiger. In de cooldown cafe hingen er twee per kant op een afstand van zo'n 6 meter van elkaar en dat dus aan beiden kanten van de truss (deze truss hing in het midden van de tent) En ja ze sprongen er nou niet echt uit. Wanneer de mac 250's ook meededen met knipperen dan vond ik ze toch te licht de strobo's.
                    Groet,
                    Emiel
                    Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

                    Comment

                    Working...