Zéér dringend hulp nodig met onbekend desk

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SSS LJ
    • Mar 2004
    • 10

    Zéér dringend hulp nodig met onbekend desk

    In een danscafé waar er een herstelling moest gebeuren aan de verlichting ben ik op een onbekende light-desk gestoten.
    Het enige wat ik weet is dat er "TGL24" op staat.
    Het gaat om een dimpack met 24 kanalen waarvan een flatcable vertrekt naar een controller.
    Voor de rest geen handleiding te vinden, niet in't café en niet op 't hele internet.
    Probleem: over drie dagen moet de zaak terug werken. Hersteld kan ik het wel krijgen, maar dan er nog iets nuttig mee gedaan krijgen....

    Iemand die me toch een beetje kan helpen??

    Greetz
    druk je \"Full Onn\"... en de lampjes gaan uit??
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

    #2
    Fotootje, misschien?

    Comment

    • tididi
      • Aug 2001
      • 352

      #3
      ik heb ook even gezocht op het net maar dit vondt ik (tgl24 staat voor toggle 24 kanalen )
      dus is volgens mij geen type aanduiding
      kijk eens verder op het aparaat of je misschien wat andere aanduiding vindt.
      p.j

      Comment

      • tha_dj
        • Jan 2004
        • 375

        #4
        Juist....er zal gerust ergens achter of onder een heel kleine sticker zitten met de naam van de fabrikant....

        Meestal staat dat op de sticker waar ook de voedings spanning op staat aangegeven !
        your light !

        Comment

        • SSS LJ
          • Mar 2004
          • 10

          #5
          Na wat geprul vandaag ben ik er toch uitgekomen, heb vandaag de transfo van de stuurelektronica vervangen en het ding werkt weer.
          Nog wat meer prullen en ik ben er ook bij uitgekomen hoe het ding verder werkt. Toen de zaak gister niet werkte was 't nogal moeilijk om die dingen uit te zoeken.
          Over het exacte type en fabrikant ben ik nog nix wijzer geworden, er staat raar genoeg nergens anders een naam of sticker ofzo op.
          Ondertussen is't dus in orde, de zaak werkt en morgen kunnen we de zaak openen en kan t feestje beginnen..... da blijft natuurlijk nog het belangrijkste :-)

          toch bedankt voor de hulp

          Greetz,


          druk je \"Full Onn\"... en de lampjes gaan uit??

          Comment

          Working...