intellabeam

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • snoei
    • Apr 2003
    • 168

    intellabeam

    weet iemand op wat voor protocol deze werken?
  • Klaaske
    • Jun 2003
    • 571

    #2
    8-13 kanaals
    DMX / High End protocol
    <font size=\"1\">
    Groeten,
    Jaap
    <b>
    -[GSXke :)]-
    </font id=\"size1\"></b>

    Comment

    • snoei
      • Apr 2003
      • 168

      #3
      hoe ziet dat high-end protocol eruit?

      Comment

      • Klaaske
        • Jun 2003
        • 571

        #4
        Dat werkt volgens mij alleen via de speciale Highend Intellabeam controller of andere HES controllers
        <font size=\"1\">
        Groeten,
        Jaap
        <b>
        -[GSXke :)]-
        </font id=\"size1\"></b>

        Comment

        • DJ_Robin
          • Jul 2001
          • 610

          #5
          Intella's kan je gewoon aan een DMX controller hangen.
          De Highend controller is leuk als je standaard showtje doet en dus niet telkens een andere set hoeft te maken. Controller is simpel , maar omslachtig vind ik , en je kan er geen andere niet Highend apparatuur aanhangen.
          Gewoon lekker een goede leuk dmx controller nemen en je kan altijd uitbreiden met niet highend apparaten.

          M.V.G
          EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

          Comment

          • kraakmania
            • Jul 2003
            • 12

            #6
            Yep, de Intella's kan je gewoon aan DMX hangen.
            @ DJ Robin, wat voor een lekker, goede dmx controller willen aanraden?
            Ik gebruik nu zelf de LCd controller. Niet echt praktisch. Ik gebruik de intella's voor disco en ik heb niet een bak met geld voor een MA of Pearl.

            Comment

            • DJ_Robin
              • Jul 2001
              • 610

              #7
              Jammer dat je geen geld hebt voor een MA scancomandertje. Vind ik persoonlijk een heel fijn intelli tafeltje.

              Ik was laatst op bezoek bij Fairlight in bemmel en daar hadden ze een hele leuke betaalbere tafel staan. LSC Maxim MAX XL met intelli pad.
              Heeft hetzelfde idee als de Pearl maar is aanzienlijk goedkoper (48 faders en pad voor 3650 euro)
              En anders kan je eens kijken naar zero 88 maar daar ben ik persoonlijk niet zo weg van. Of als het gewoon standaard disco werk is vin dik Martin lightjockey ook een goede optie , jan kan er haal makkelijk mee werken en je kan er gewoon heel veel mee , standaard fader tafeltje op je dmx in en je bent helemaal klaar.

              M.V.G
              EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

              Comment

              • kraakmania
                • Jul 2003
                • 12

                #8
                Ik heb eigenlijk geen zin om met een pc te gaan lopen zeulen. En ja, ik ga de Intella's alleen maar voor 'simpel' dico werk gebruiken. Vadaar dat het budget ook niet zo hoog is. Daarom vind ik eigenlijk €1000 eigenlijk de max. Zou de Martin Freekie wat zijn?

                Comment

                • DJ_Robin
                  • Jul 2001
                  • 610

                  #9
                  Freekie , tsja ik heb hem liever niet. Maar voor een drive-in show zal hij zeker volstaan. Het is echt een hele leuke tafel voor zijn geld. Maar je moet wel oefenen voordat je hem kan proggen en ik vind het persoonlijk gewoon niet lekker werken met faders. Ik dank dat ik gewoon verwendt ben met een pearl 2000/2004 en MA scancommander.
                  Maar vertel een siets meer , wat heb je nog meer wat je erop wil aansluiten , wat voor shows doe je precies en waar ? altijd op dezelfde locatie , of ben je echt reizend ?

                  M.V.G
                  EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

                  Comment

                  • Juce
                    • Aug 2001
                    • 203

                    #10
                    citaat:Ik was laatst op bezoek bij Fairlight in bemmel en daar hadden ze een hele leuke betaalbere tafel staan. LSC Maxim MAX XL met intelli pad.
                    Vind het pad hiervan toch niet zo handig werken. Maar ze zijn gelukkig de tafel aan het herbekijken en de foutjes er aan't uithalen en een paar extra's aan't toevoegen

                    Juce

                    Comment

                    • DJ_Robin
                      • Jul 2001
                      • 610

                      #11
                      citaat:Vind het pad hiervan toch niet zo handig werken. Maar ze zijn gelukkig de tafel aan het herbekijken en de foutjes er aan't uithalen en een paar extra's aan't toevoegen
                      Tsja , als je graag een Pearl wilt maa rhem niet kan betalen vind ik het toch een heel erg interessante tafel.
                      Er zullen vast wat dingen inzitten die minder handig werken (of lijken te werken omdat je er niet bekend mee bent) maar ja dan moet je toch doorsparen voor die Pearl.

                      En elke tafels hebben updatess nodig omdat er problemen in blijken te zitten. Dat heeft een Avolite , MA , Hog , ect ook.

                      M.V.G
                      EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

                      Comment

                      • Jasper-Lichtbron
                        • Jun 2001
                        • 2155

                        #12
                        citaat:Geplaatst door Juce

                        Vind het pad hiervan toch niet zo handig werken. Maar ze zijn gelukkig de tafel aan het herbekijken en de foutjes er aan't uithalen en een paar extra's aan't toevoegen
                        Ben ik het mee eens, heb er ook eens een keer op gewerkt en dat intellipad is toch echt even wennen. Misschien dat het na een paar keer gebruiken beter wordt; maar ik vond het niet echt handig, en had zere vingers aan het einde van de avond (of dat nu aan mij ligt of aan die tafel valt te bezien natuurlijk).

                        Comment

                        Working...