oude intellabeams

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LSD
    • Jul 2002
    • 152

    oude intellabeams

    hoi,
    Ik weet 4 oude intellabeam scans te koop staan, maar weet niet goed of ik op het aanbod moet ingaan...
    het zijn 4 stuks, waarvan 3 perfect werken en eentje die het wel doet maar na een tijdje telkens uitvalt. Typenr ken ik niet, maar ze zijn ongeveer een metertje hoog en hebben jaren in een club gehangen.
    Vraagprijs is 1000 Euro voor de vier.

    Doen ??? of niet Doen ??
    ----------------------------------------------
    Tja... een uit de hand gelopen hobby is ook een hobby
    ----------------------------------------------
  • maarten
    • Jan 2002
    • 268

    #2
    als je er ruimte voor hebt zijn leuke lampjes maar zwaar en lomp

    Comment

    • tijn
      • Oct 2003
      • 184

      #3
      voor 1000 euro zou ik er ook wel 4 willen hebben. is wel kwaliteitsspul, maar geen bijzondere effecten als rotating gobo's en dergelijke... wel een goede lichtopbrengst

      Groeten,

      Tijn

      Comment

      • delighted
        • Jul 2003
        • 420

        #4
        Allereerst moet je je ff afvragen waar je ze voor wilt gebruiken. Zolang wij dat niet weten kan niemand je echt een advies geven of je ze moet kopen.

        Als de intella's goed zijn onderhouden klinkt het wel interessant. Met een beetje mazzel kan je die kapoote repareren door de fans uit te zuigen en evt. te vervangen.

        Maar als de intella's niet goed zijn onderhouden, dan zou ik er never nooit niet aan beginnen. Ken genoeg problemen met die sots, so be carefull

        Comment

        • Iko
          • Feb 2002
          • 766

          #5
          Hebben er ook 2 gehad.. Alleen als er 1 maal iets stuk is het je het zitten, dan gaat dat heleding stap voor stap stuk [] Ook krijg je ze niet echt meer verkocht als je wilt, omdat er zooo veel van die dingen worden aangeboden. Verder zijn het wel leuke lampjes, alleen is het een beetje weinig effect voor zo'n gigantische bak [:I] Ik dacht dat een gewoon MSD250 lampje ruim over die 700watt heen ging..

          Greetzz Iko

          Comment

          • LSD
            • Jul 2002
            • 152

            #6
            citaat:Geplaatst door delighted

            Allereerst moet je je ff afvragen waar je ze voor wilt gebruiken.
            Tja, heb ik me idd al afgevraagd... misschien op de grotere fuiven als extraatje ergens op 't podium ofzo?? want zit voor de rest met Martin 518's en mac250's, en daar passen ze natuurlijk niet in't plaatje.
            ----------------------------------------------
            Tja... een uit de hand gelopen hobby is ook een hobby
            ----------------------------------------------

            Comment

            • jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3150

              #7
              Je zou kunnen vragen of je ze bij de huidige eigenaar een keer kan bekijken / uitproberen en dan kijken of je iets eraan hebt. 3 of 4 van die dingen voor 1000 is best leuk, maar als ze allemaal ineens een mankement hebben dat nog niet is opgevallen... [B)]

              Comment

              • MC Party
                • Sep 2003
                • 481

                #8
                beste LSD,

                Ik heb hier ook vier intella beam scans staan. Ik zou proberen er vier extra bij te krijgen want bij acht stuks kan je er namelijk veel meer leuke dingen mee doen, omdat het toch redelijk "simpele" scans zijn is het effect bij vier stuks beperkt.

                Wanneer je ze zelf niet wilt kopen zou je dan het adres even aan mij door willen mailen want ik zoek er zelf ook nog vier bij.

                Groeten,
                MC
                Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

                Comment

                • DJ_Robin
                  • Jul 2001
                  • 610

                  #9
                  Intella's zijn zeker wel leuke scans.
                  Als je een beetje handig bent en er wat tijd in wilt stoppen zou ik ze zeker niet laten staan voor de 1000 eurotjes.

                  En waarom zou je ze niet tussen de martins hangen ?
                  Ik durf de uitdaging wel aan hoor , ik prik wel door een 250MSDtje heen. En kleuren en gobo's zijn perfect te combineren. Heb regelmatig een schowtje met 4 intella's en 8 mac 500 en 6 mac 300 gedaan en dat ging perfect.

                  M.V.G
                  EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

                  Comment

                  • kristof
                    • Jan 2004
                    • 36

                    #10
                    voor 4 stuks voor maar 1000 euro kan je niet sukkelen zeker niet als er maar 1tje stuk is. Zeer goede lichtopbrengst. en de ene scan zal je wel kunnen repareren zeker??? Zie maar eens wa ze in highstreet allemaal me die bakken doen. Ni normaal

                    Comment

                    • timescape
                      • Oct 2002
                      • 328

                      #11
                      Haha,
                      steeds meer mensen hier die ook in Highstreet rondlopen ? Idd, doen ze daar zeer mooie dingen met de Intella's. Even voor de mensen die niet zo bekend zijn in omgeving Hoogstraten : http://www.highstreet.be
                      Groeten Jeroen

                      PS: Kristoff...toffe website...jouw bedrijf, of werk je er ?

                      Comment

                      • kraakmania
                        • Jul 2003
                        • 12

                        #12
                        De intella's zijn prima scans (wel groot en lomp). Ze prikken zeker door een 250 msd heen. De 'lichtvlek' is groter met gelijke sterkte (op het oog). Let er wel alleen op dat een oude lamp minder opbrengst heeft.
                        Ik heb zelf ongeveer een jaar geleden ook €1000,-- voor 4 stuks betaald.
                        Ik heb nog wel een vraag, met welke controller programeren jullie de intella's? Ik zelf gebruk de 'standaard' lcd controller van High-end. Ik vind het programeren alleen erg omslachtig.

                        Groeten,
                        Michiel

                        Comment

                        • tijn
                          • Oct 2003
                          • 184

                          #13
                          Intella + enigma is volgens mij een ijzersterke combi. Die lcd controllers van highend hebben hun beste tijd wel gehad ondertussen. Ik ga vanavond weer genieten bij Highstreet...

                          Groeten

                          Comment

                          • timescape
                            • Oct 2002
                            • 328

                            #14
                            Enigma ja, die staat bij Highstreet toch ook ? PS: tijn, niet lullig bedoeld hoor, maar gewoon vraagje : Hi25 ?

                            Comment

                            • CyberNBD
                              • Aug 2000
                              • 1318

                              #15
                              PS: dat 250msd pitje zat wel in een krypton, dat scheelt. Maar dan merk je wel dat de lichtopbrengst van de intella minder is, terwijl ie helemaal schoon was en met nieuwe lamp getest. Verder zijn het retestrakke spotjes als je ze maar met genoeg bij mekaar hangt.
                              Maar als er stukken aan zijn begin ik er niet meer aan.
                              CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

                              Comment

                              Working...