Fatfrog updaten

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Koemar
    • May 2003
    • 81

    Fatfrog updaten

    Hallo 'lichttechneuten',
    Ik heb een probleempje met het updaten van de software van mijn Fat Frog: Normaal neem je een lege diskette, zet je de uitgepakte bestanden erop, duw je hem in de frog, zet de frog aan, en je hoeft alleen op Yes te drukken. Maar helaas start de frog 'normaal' op als de diskette er in zit. Het diskette station is zeker NIET kapot. Heeft iemand een oplossing? Even voor de duidelijkheid: ik draai nu software versie 5.9 en wil versie 9.2 gaan draaien. ik heb op mijn diskette de volgende bestanden staan: common.cft frogupg.osf readme.txt Ook heb ik verschillende diskettes geprobeert.

    Met vriendelijke groet,

    Ronnie Santegoeds
    Doe-mar een Coemar!
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

    #2
    Komt wel vaker voor; neem een nieuwe diskette; formatteer die (belangrijke stap!) en steek hem dan in je tafel. Als het goed is zou deze dan prima moeten updaten.
    Wanneer het echt niet lukt (probeer een paar diskettes; alleen 1.44mb diskettes werken goed!!!) kun je de tafel openmaken en de lint-kabel controleren. Wanneer je probleem dan nog steeds niet opgelost is moet je even naar www.frogsupport.com surfen; plaats daar je verhaal en je wordt door experts van Zero zelf verder geholpen. Ik gok er sterk op dat je diskette niet lekker gepakt wordt; zoals ik al zei komt dat wel vaker voor.

    Comment

    Working...