motortjes spiegel martin pro218 MkII

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Den Berte
    • Apr 2003
    • 147

    motortjes spiegel martin pro218 MkII

    de stappenmotortjes van mijn scans beginnen te verslijten.
    de tilt beweging is niet meer wat het moet zijn.

    Wat te doen en wie kan mij helpen
  • Scan head
    • Feb 2004
    • 143

    #2
    zoekmachine al uitgeprobeerd? Misschien is het allang eens aan de orde geweest

    Comment

    • Rock On
      • Jan 2004
      • 250

      #3
      Ik zou eens op de site van Martin kijken. Daar staat de naam van de importeur in Willebroek, die zal je vast verder kunnen helpen.
      "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

      Comment

      • Marc
        • Nov 2001
        • 69

        #4
        PA-Markt, zaterdag a.s.
        Binnenkort weer een nieuwe site....

        Comment

        • marcelb
          • Jan 2004
          • 17

          #5
          bestel je toch nieuwe motors

          Comment

          • Wous
            • Apr 2003
            • 26

            #6
            Ff de vraag beantwoorden.
            Om aan nieuwe motors te bemachtigen moet je gewoon ff Fairlight bellen dat is de importeur van Martin in Nederland.
            Telefoon nummer is 0263255880
            Luchtankers i.p.v. Motortakels

            Comment

            • djdarno
              • Dec 2002
              • 75

              #7
              Beste Bert:

              Weet je zeker dat de motor versleten is? loopt hij ook zwaar als je hem onbelast met de hand draait?. 9 van de 10 keer is de tilt kabel stuk. dit is het enige bewegende kabel die zich in een scan bevind. zo'n motor is wel iets duurder dan een tilt kabel, zal toch wel zonde zijn je een motor besteld en uiteindelijk ligt het aan een simpel kabel [8D][8D]

              Succes

              Comment

              • jo vaes
                • Jul 2002
                • 221

                #8
                Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...

                Comment

                • Jasper-Lichtbron
                  • Jun 2001
                  • 2155

                  #9
                  De motoren die in onze 518 scans zitten hebben nogal de kuur vast te gaan zitten omdat de naad die erin zit (een luchtspleet van slecht een enkele milimeter) dichtslibt met een hars/olie achtig iets (details weet ik niet precies). Dat is te verhelpen door ze schoon te spuiten met een hogedruk compressor; dan gaan ze weer even mee. Let wel op; dat is alleen maar uitstel, ze zullen steeds sneller en vaker vastlopen, en uiteindelijk toch gewoon vervangen moeten worden! Dat kun je inderdaad doen door Fairlight of je dealer te bellen en wat reserve onderdelen te bestellen. Als je het echt niet ziet zitten kun je ze natuurlijk ook altijd terugbrengen.

                  Comment

                  Working...