pagina make up van jands event 408

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kristof
    • Jan 2004
    • 36

    pagina make up van jands event 408

    zou het mogelijk zijn om bijvoorbeeld op pagina 1 een opmaak te krijgen van 1 memorie en de rest allemaal chases en hoe doe ik dat?

    Ik heb der in de manual iets van gelezen maar het lukt me weeral niet, stomme handleiding.

    Ik krijg die constant mee omda de pearl 2004 weeral verhuurd is en ik vind de jands geen degelijke console maar het is altijd beter dan een martin lightjockey...
  • Barthez
    • Dec 2003
    • 256

    #2
    Dat is vrij eenvoudig, je kunt elke pagina naar eigen wens indelen met memories, chases of stacks, dit doe je door de gewenste pagina te openen, en vervolgens dmv de knoppen assign en chase (/memory/stack) de gewenste chase oid te selecteren, nu druk je op de flash button van de assign fader, en je chase staat op die pagina onder die fader[^]

    Dit staat echter ook wel duidelijk in de manual als ik me niet vergis [8)]

    Succes ermee
    Goed plan! ...doen we niet!

    Comment

    • kristof
      • Jan 2004
      • 36

      #3
      barthez, ge zijt nen reddeden engel , voor welke toepassingen gebruik jij je jands console eigenlijk? En vanwaar ben je en welke apparatuur stuur je met je console?

      Mvg

      Comment

      • Barthez
        • Dec 2003
        • 256

        #4
        Ik gebruik mijn Jands Event 416 in het (niet zo-) hoge noorden van nederland, en heiloo (bij alkmaar, noord holland)

        Onze tafel wordt gebruikt voor de aansturing van enkele mac250's en wat parren in een poppodium (lang niet zoveel als wat ie aan KAN sturen, maar ja, geld hebben jongerencentra niet, en in onze ouwe-lullen-VVD gemeente hoeven de jongeren ook niet op veel financiele steun te rekenen)

        Ik moet zeggen voor simpele dingen is het best een goeie tafel voor in een club, maar hij zou stukken beter tot zn recht komen in het theater. Alleen is het erg jammer dat er her-en-der wat nare dingen in de software zitten, die ondanks de regelmatig nieuwe updates steeds maar niet verbeteren [V]

        Voor de fouten die ik tegen ben gekomen zou je de zoek-functie hier op het forum eens kunnen gebruiken, ik heb hier al een aantal vragen gesteld mbt deze desk, en ik ben ondertussen aardig thuis op deze tafel.

        Als je verder nog vragen hebt stel ze hier op het forum of je mag me altijd een mailtje sturen.
        Goed plan! ...doen we niet!

        Comment

        Working...