Projecteren van een Gobo zonder poespas.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tystos
    • Feb 2004
    • 7

    Projecteren van een Gobo zonder poespas.

    Hallo, ik ben gevraagd om in een redelijk verlichte zaal een logo te projecteren met een groote van zo'n 1,5m a 2 m. uiteraard mag het niet te veel kosten, maar het moet wel goed zichtbaar zijn. Weet er iemand een goede projector in de prijsklasse van 100 tot ongeveer 150 euro? hij hoeft alleen maar te kunnen projecteren, dus draaien en kleuren ed zijn niet echt nodig. Ik hoor het graag....

    Thijs
  • johan L.
    • May 2001
    • 384

    #2
    100 tot 150 euro ben je al kwijt voor een fatsoenlijke grijswaarde gobo.

    meer info over gobos en projectors www.gobo-image.nl
    Net deed ie het nog.

    Comment

    • Orbis
      • Feb 2004
      • 217

      #3
      Met goede profielspot kan je al veel bereiken, maar idd, gobotje zelf zal al zeker zoveel kosten!
      sex, drums & rock \'n\' roll

      Comment

      • Rv
        • Feb 2001
        • 1086

        #4
        Is het geen optie om gewoon je PC aan een (multimedia)projector te hangen?

        Zoiets huren kost niet veel hoor. Voor rond de 100 euro heb je al een erg net machien!
        ____
        Rv.
        ____

        Comment

        • johan L.
          • May 2001
          • 384

          #5
          een showtec profiel kost al rond de 280 euro, weet niet of je daar een gobohouder in kan steken. (zonder lamp)
          Net deed ie het nog.

          Comment

          • JBL-QSC-DBX
            • Apr 2003
            • 381

            #6
            Hallo,

            is goed mogelijk. Wij hebben dit een keer gedaan door een Profielspot ETC Source Four te huren à ongeveer €12,50. Voor de gobo hebben we een acad tekeningetje gemaakt en dit aan een metaalbedrijf doorgegeven met de beschikking over een laser snij machine. Zij hebben toen uit 0,5 mm een perfecte gobo gesneden, met de afmetingen van een normale gobo voor de A-size holder die we erbij kregen.

            Hierbij weet ik natuurlijk niet of je met de €100,- die je aangaf bedoelt dat je voor dat geld een eigen projectortje wilt hebben of dat dat je budget is om iets te huren[?]

            Succes ermee, groeten, Joris Martens
            Timescape.nl

            Comment

            • Chays
              • Jan 2004
              • 13

              #7
              Een beamertje ergens huren is niet zo duur maar als je voor het geld een apparaat wilt kopen kom je niet verder dan een DIA Projector ?!

              Comment

              • tystos
                • Feb 2004
                • 7

                #8
                Tot zo ver bedankt voor de reactie's, het is inderdaad wel de bedoeling om een definitieve opstelling te maken, dus niet om te huren. Het idee van een diaprojector had ik zelf ook aan gedacht, maar hoelang gaat zo'n dia dan mee? en de lamp? moet wel een beetje proffesioneel blijven... dan valt dus oop een pc met beamer af, en het huren van een dure spot ook. tsja blijft moeilijk

                Comment

                Working...