mojo color

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ljlarzzzie
    • Aug 2003
    • 92

    mojo color



    Wie heeft er ervaring mee? Wie kan er wat over zeggen? Issie beetje stevig? leuke kleuren?
    Laat ff je mening horen!! (zoekfuntie leverde niets op...)...
    Wie weet waar ik ze in het echt kan zien???

    Greetz,

    Larz
  • Kingafric
    • Sep 2003
    • 33

    #2
    Heel degelijke Robocolor. Komt een pak licht uit, DMX aanstuurbaar en werkt ook standalone op muziek of programma....


    Geen slechte koop..

    Comment

    • BENjpt
      • May 2002
      • 381

      #3
      Wat ik zelf nogal belangrijk vind.. wat is de openingshoek? oftewel je cirkelgrootte t.o.v. een bepaalde afstand.
      Love, Life and Lighting. The 3 most important things in life!

      Comment

      • ljlarzzzie
        • Aug 2003
        • 92

        #4
        ik ga ze voornamelijk gebruiken voor discotjes en bij producties voor het belichten van wat doeken e.d. dus dat is niet heel erg belangrijk....

        Comment

        • AJB
          • Jul 2003
          • 2289

          #5
          citaat:Geplaatst door ljlarzzzie

          ik ga ze voornamelijk gebruiken bij producties voor het belichten van wat doeken e.d. dus dat is niet heel erg belangrijk....
          Niet belangrijk? Hoe breder de bundel hoe groter je projectie op de doeken van een bepaalde afstand...

          [edited by mod]
          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
          ------------------------------------------------
          Arvid Buit
          Creative-Director / Artist-Manager

          Comment

          • ljlarzzzie
            • Aug 2003
            • 92

            #6
            maar goed, daarvoor moet ik reacties van iemand horen OF een demo gaan bekijken, heb alleen nog niet echt een shop gevonden waar dat kan... kzal J&H maar 's maile of ze wat kunnen laten zien....

            Comment

            • DjFlo
              • Jun 2003
              • 332

              #7
              Ik weet nie maar Van H*ve heeft ze hangen volgens mij(dat weet ik niet zker) want die dealt in Geni. Moet je daar maar eens gaan kijken.

              groeten

              floris

              Comment

              • turbomaster
                • Jan 2004
                • 27

                #8
                we hebben er hier 8 stuks van liggen. zijn best wel leuke toestellen voor kleine installaties maar de openingshoek is wel tamelijk klein (20° of iets dergelijks) komt wel bakken licht uit en de kleuren zien er over het algemeen goed uit. het stroboeffect en de multicolor dingen trekken wel op niet veel maar ze zijn wel uitermate geschikt om drums of stilstaande (zittende) artiesten meet te belichten
                to be or not to be en waar diende dat knopje nu voor???

                Comment

                Working...