sound to light op PC

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • driesmees
    • Apr 2003
    • 1076

    sound to light op PC

    Ik ben aan het nadenken over het feit of ik een PC DMX sturing van Daslight zou kopen of niet.
    Ik voeg me af of er ook een sound to light functie op zit om m'n parren aan te sturen?
    Zijn er andere PC systemen die dit wel kunnen???

    Groetjes,
    Dries
    [CENTER] [/CENTER]
  • timescape
    • Oct 2002
    • 328

    #2
    LightJockey heeft een zeer uitgebreidde SoundAnalyzer, waarmee je perfect allerlei afstellingen kunt regelen, om zo de perfecte instelling te vinden. 1-maal instellen, jarenlang plezier...

    Comment

    • DeAl
      • Dec 2003
      • 114

      #3
      Dries,

      Heb je inmiddels die interface van Daslight gekocht?
      Ik overweeg ook om hem aan te schaffen. De software heb ik inmiddels geïnstalleerd. Ziet er heel uitgebreid uit en de 3D Easy view is mooie tool om te programmeren zonder interface/DMX lights.

      Graag jullie ervaringen met dit product.
      Alain
      The best way to accelerate a computer running Windows is at 9.81 m/s²

      Comment

      • driesmees
        • Apr 2003
        • 1076

        #4
        neen, kheb er van af gezien, het zal er ooit nog wel eens van komen, maar nu niet...
        [CENTER] [/CENTER]

        Comment

        • truster
          • Sep 2003
          • 13

          #5
          Hoi,

          Ik vernam dat jullie hier wat vragen hebben over de Daslight. Ik heb dit toestel en ben er heel tevreden over. ik raad wel een snelle computer aan. En dan bedoel ik meer dan 700 Mhz. Een laptop is wel ideaal voor dit. Je kan namelijk zelf je scanners of movingheads definiëren en die in serie programeren. Ach er valt zoveel over te vetellen. Je kan gerust de software uit testen die is gratis. En de emulatie is vrij goed. Je moet wel wat tijd insteken om te programeren. Maar het voordeel is dat je je lichten niet moet opstellen. dus ik doe dat thuis in de lekkere luie zetel. Als je iets wil weten vraag mij maar gerust.

          Comment

          • zjeten
            • Mar 2003
            • 331

            #6
            om geen nieuw onderwerp te moetn starten sluit ik hier aan.
            ik ga naar alle waarschijnelijkheid ook daslight aanschaffen maar heb nog een paar vraagsjes.
            ik heb gehoort van mijn dailer dat er nu ook een versie komt om een extern toestel aan te sluiten om manueel te kunnen ingrijpen,weten jullie al iets meer?
            en hoe speel je 2 programma's af,vb voor scans en pars samen te laten gaan
            dank bij voorbaat
            jeffrey

            Comment

            • truster
              • Sep 2003
              • 13

              #7
              Mischien bedoelt je dealer wel de DVC512 GOLD. Dit is het zelfde als een Daslight maar daar kan je de programmas vast in zetten. Zo moet je geel laptop of computer meenemen. of voor een continu programma dat niet veranderd. Mij lijkt het niet handig omdat je met 2 knopjes (up en Down) je programma moet selecteren.

              Zelf heb ik een Daslight en ben er zeer tevreden over. Mijn laptop is en 350 Mhz en dat werkt er prima voor het besturen (de 3D simulatie is iets minder) maar dat doe je dan gewoon op je grote computer. 2 programmas kan je volgens mij niet tegelijk runnen. maar je kan die bvb wel oplossen door 2 programmas in 1 programma te programeren en met een effect 1 van de 2 te disablen.

              Comment

              • driesmees
                • Apr 2003
                • 1076

                #8
                ik denk dat hij eerder denkt aan iets als fingers voor Lightjockey
                [CENTER] [/CENTER]

                Comment

                • zjeten
                  • Mar 2003
                  • 331

                  #9
                  ja idd,maar dit is er nog niet,dit zou ook komen.
                  Nieuwe versie zeker van daslight?
                  Je kan dan met een gewoon botex controlertje (met midi is dit he?) je kanalen toewijzen (zoals martin lightjockey en fingers) maar dit met daslight en volgens hem kun je wel 2 progjes terzelfdetijd aflopen,dit versta ik ook niet.want dit lukt hier ook niet.
                  Is er niemand dealer op het forum die mij uitleg kan verlenen
                  MVG
                  jeffrey

                  Comment

                  • DjFlo
                    • Jun 2003
                    • 332

                    #10
                    Ik heb ff gezocht bij google maar kon het nergens vinden...
                    Weet iemand de prijs van dashlight? en kan je ergens een demo downloaden?

                    groeten

                    floris

                    Comment

                    • truster
                      • Sep 2003
                      • 13

                      #11
                      Demo op --> www.daslight.com

                      Prijs is ong. 500€ maar je moet hem goedkoper vinden.

                      Comment

                      • zjeten
                        • Mar 2003
                        • 331

                        #12
                        heb dit ook al voorhad dat ik dasHlight schreef lol.
                        ik heb verder informatie.
                        je kunt met de linker knop de vakjes blauw maken,de vakjes zijn dan niet ingedrukt maar werken wel en kan je zo meer dan 1 programma aanklikken.
                        daslight is aan het werken aan een versie waar je met je oud paneeltje kun ingrijpen met de faders.net zoals finger bij lightjockey
                        word vervolgd dus
                        mvg
                        jeffrey

                        Comment

                        Working...