Appeltheater Schevingen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

    Appeltheater Schevingen

    Ben vandaag naar de voorstelling Tantalus geweest van theatergroep de Appel.
    Weet iemand toevallig wat er zoal aan lichtapparatuur hangt (geluid was niet zo boeiend).
    Ze hebben niet zoveel hangen, maar toch is het heel goed gebruikt zodat de voorstelling precies goed is.

    Alvast bedankt,
    Jurjen
  • henryvn
    • Sep 2003
    • 4

    #2
    Hallo Jurjen,

    Ik kan je dat wel vertellen, daar ik het zelf bedacht en ingehangen heb.
    De basis bestaat uit 8 High End Studio Colors, aangevuld met Desisti 2kw fr., met Wisper scrollers. Het tegenlicht bestaat uit 1 kw Par 64, 3 plans 2 kleuren. Voor de speciale dingen hangen er svoboda's, 1kw afsnijders, desisti 1kw fr., 5kw fr., en een aantal, good old, pipo's.
    als je nog meer wilt weten of een tekeningetje wilt hebben, laat het me maar weten.

    Henry van Niel
    Het was
    zo donker
    dat ik overal
    lichtpuntjes zag.

    (Loesje)

    Comment

    • LuxProDeo
      • Feb 2003
      • 245

      #3
      Hee Henry!
      Leuk om jou opeens op het forum op te zien duiken!

      Wil nog steeds naar Tantalus, maar hoorde dat het nu alweer tot april vol zit, hoop dat het ergens in mei gaat lukken.

      Welke tafel heb je gekozen voor die StudioColors, neem toch aan dat die niet aan de 3B hangen?

      Groet,

      Jorg (van Würz/KLEM/Peyton Place)

      Comment

      • henryvn
        • Sep 2003
        • 4

        #4
        He die Jorg,
        Hangt gewoon aan de 3B via een MLA (moving light adapter)werkt perfect, voor het werk bij ons.
        Alles goed? Je hebt tot half juni de tijd om naar Tantalus te komen kijken, altijd welkom.
        Het was
        zo donker
        dat ik overal
        lichtpuntjes zag.

        (Loesje)

        Comment

        • jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

          #5
          Nog ff een vraagje Henry: zit jij dan ook in de technische crew van de theatergroep, of zit je bij het bedrijf dat alles alleen maar heeft geleverd en geinstalleerd?

          Comment

          • jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3150

            #6
            Laat maar, aan je mailtje te zien hoor je ook bij de theatergroep de Appel.
            Ik neem aan lichttechnicus.

            Nog bedankt voor het lichtplan dat je hebt doorgemaild. Kep snel ff gekeken, maar ik ga er in het weekend ff uitgebreid naar zitten staren. [8D]

            Comment

            • henryvn
              • Sep 2003
              • 4

              #7
              Ik zit in de crew, de man achter het "linker raampje".
              Het was
              zo donker
              dat ik overal
              lichtpuntjes zag.

              (Loesje)

              Comment

              Working...