Diverse licht app vragen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • storeman
    • Mar 2002
    • 56

    Diverse licht app vragen

    Hallo mede forummers!

    Ik heb onlangs een heleboel lichtapparatuur gekocht, hierbij lag een kastje, met daarop Coemar Mantra Dator. Ik heb al wat gegoogled, maar nix informatiefs kunnen vinden. Kent iemand dit kastje? Wat kun je ermee?

    Bij mijn aankoop zat ook een SGM Linea 16. Kent iemand dit? Tis een bakbeest van een lichtsturing. Met redelijk wat mogelijkheden.
  • storeman
    • Mar 2002
    • 56

    #2
    Ik ben 's ff verdergegaan, die sgm bak ondertussen werkend, Leuk ding!

    Nu kom ik hier ook een pulsar Probrammable touchpanel tegen, wat er ook erg leuk uitziet, tis wel gebruikt, maar alsnog...

    Alleen geen idee hoe ik hem aan de praat krijg. Aangezien dat ding voeding zou moeten krijgen van dimmer/switchpacks. Maarja.. die heb ik dus niet. Ik heb wel wat, maar niet voor pulsar.

    De voeding zou tussen de 16 en 24 volt moeten liggen. Er staat wel wat op over de pinnetjes. Maar na wat provessorisch prutsen is het me nog niet gelukt ook maar een ledje op te laten lichten. Erg jammer.

    Suggestiets? Op de sait van pulsar is wel een pdf docje te vinden, maar daar staat dat je een losse powersupply unit zou moeten kopen. Alleen is die niet meer op de site te vinden.

    Reacties!?

    Comment

    • Jurrie
      • Nov 2002
      • 402

      #3
      Je kunt er gewoon een normale voeding op zetten met een verloop kabeltje.

      Pulsar levert die voeding wel maar tegen een paar honderd (!) euro geloof ik, zal het eens nakijken in de catalogus.

      Heb trouwens ook wel interesse in die touchpanel!

      Comment

      • Controller
        • Apr 2002
        • 745

        #4
        Denk dat ik dat Pulsar Touchpanel wel ken, die wordt gebruikt icm de Pulsar Masterpiece. Om ze chases en kanalen aan de kunnen sturen. De voeding krijgt het touchpanel via de analog outputs van de Masterpiece die naar de dimmerracken gaan. Misschien kan je proberen de Masterpiece op de kop te tikken. Zeer handig tafeltje

        Comment

        • Jurrie
          • Nov 2002
          • 402

          #5
          Masterpiece kost gelukkig niet veel .
          Beetje de omgekeerde wereld als je een wiel koopt en daarna de auto

          Touchpanel is gewoon een chaser voor 12 kanalen...

          Originele voeding kost bij onze oosterburen 116,00 euro

          Comment

          • storeman
            • Mar 2002
            • 56

            #6
            Ik vind 850 euro toch erg veel geld. Tenminste, voor dat geld staat ie op de Snuffelsite. Heb ik er toch echt niet voor over. Ik heb Pulsar nog gemaild over evt. switchpack een 6 kanaals kost ook al 400 euro excl. Dat is mij toch echt te veel van 't goede.

            Jurrie: Je mag me wel een leuk bod mailen!

            Bedankt iig!

            Comment

            Working...