Euro kabels

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CyberNBD
    • Aug 2000
    • 1318

    Euro kabels

    Ik ben nu al een behoorlijke tijd op zoek naar eurokabels van 3m voor het aansluiten van scans, moving heads ed., maar ik kan ze nergens vinden. Martin heeft deze wel bij hun producten, maar ik kan ze alleen maar vinden in lengtes van +- 1.80m. Iemand een idee waar ik deze kabels vinden kan?

    Groeten,
    Tom
    CyberDance Sound & Light



    CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2
  • kees22
    • Feb 2007
    • 110

    #2
    kun je die niet gewoon zelf maken?
    Ik kan niet zingen, maar mijn installatie helaas wel.

    Comment

    • stekelvarke
      • Dec 2004
      • 1062

      #3
      Dit toppic is 6 jaar oud, ik denk dat Tom ondertussen al wel een oplossing heeft.
      exit night into LIGHT

      Comment

      • Elmo
        • Jun 2006
        • 208

        #4
        Originally posted by stekelvarke
        Dit toppic is 6 jaar oud, ik denk dat Tom ondertussen al wel een oplossing heeft.
        Ik denk ook dat Tom deze inmiddels wel heeft gevonden, maar voor alle anderen.....
        C13 naar shucko, kan je in alle lengtes krijgen bij een goede computer zaak

        let wel op dat het C13 is aangezien er veel meer types zijn

        Comment

        • showband
          • May 2001
          • 4524

          #5
          Farnell / Electronic Component Distributors / Suppliers / Electronics, Electrical Parts, Electrical Components and Wholesale Electronics.
          lekker belangrijk!

          Comment

          • CyberNBD
            • Aug 2000
            • 1318

            #6
            Poeh oud topicje

            Procab heeft die kabels ook in lengtes van veel te kort tot 10 meter. Alleen jammer van de haakse stekker die niet in alle contradelen past (ABL met dichtingsring voor buitengebruik bijvoorbeeld) maar die is er altijd nog af te knippen en te vervangen door deftig rubber model.

            Zelf maken kan ook er bestaan losse euro kabeldelen maar die zijn van hard plastic en willen nog wel eens sneuvelen. Voor bijvoorbeeld theaterspots van o.a. ADB is dit wel de enige mogelijkheid omdat standaard eurokabels hier niet in passen vanwege het nokje(hittebestendigheid enzo).
            CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

            Comment

            • sjoerd
              • Apr 2004
              • 341

              #7
              daar zijn toch ook speciale kabels voor? bij mijn weten zijn die inderdaad voor toepassing bij hitte toestellen. lekker handig ja..

              Comment

              • kees22
                • Feb 2007
                • 110

                #8
                oeps niet gezien
                Ik kan niet zingen, maar mijn installatie helaas wel.

                Comment

                Working...