DMX input op SGM24/48 sc

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • _Joop_
    • Dec 2002
    • 137

    DMX input op SGM24/48 sc

    Hallo Allen,

    Uit de handleiding kan ik het niet helemaal op maken. Maar kan ik op pin 4 en 5, en 1 een extra tafel aansluiten? Dus zodat ik met de sgm de dmx lijn kan bedienen, maar ook met de extra tafel? Zodat het geheel dus werkt als een soort vam DMXmerger.


    Grtz en alvast bedankt,

    Joop
  • jeroenw
    • Dec 2003
    • 216

    #2
    He joop,
    bedoel je dit??

    1: shield
    2: -DMX 1
    3: +DMX 1
    4: -DMX 2
    5: +DMX 2

    want dat is geen echte DMX standaard en zeker geen merger want alle DMX signalen lopen op lijn 2 en 3
    de 4e en 5e lijn zijn bedoeld als extra, nog niet gedefineerd. Daarom wordt er ook veel XLR-3 gebruikt.

    Ik hoop dat je hier iets mee kunt
    gegroet
    Jeroen
    \"Kost een par centen maar dan hedduh ok wa!\"

    Comment

    • FiëstaLj
      • Oct 2000
      • 2068

      #3
      Dit is door de software nog niet ondersteund joop... wij kwamen daar een paar maanden terug op de zaak achter..

      Helaas want dat zou wel een handige functie zijn.
      Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

      Comment

      • _Joop_
        • Dec 2002
        • 137

        #4
        citaat:Geplaatst door FiëstaLj

        Dit is door de software nog niet ondersteund joop...
        heeft er iemand enig idee wanneer dit gaat komen? Of bestaan er misschien al patches voor ?

        Comment

        • johan L.
          • May 2001
          • 384

          #5
          je zou ff wytec kunnen bellen die kunne je dr vast veel meer over vertellen.
          Net deed ie het nog.

          Comment

          • FiëstaLj
            • Oct 2000
            • 2068

            #6
            Heb ze vorige week nog aan de telefoon gehad erover (had ook de input op de tafel nodig..) maar wanneer de software update komt weten ze niet...

            Werd me zelfs verteld dat ie misschien helemaal niet zou komen omdat de sc24 al betrekkelijk oud is voor sgm. Alle mensen zaten daar nu op de nieuwe regia's
            Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

            Comment

            • SpaceyDeeJ
              • Sep 2001
              • 876

              #7
              Zoals Fiesta al zegt, komt deze update niet meer.
              2.05 is de allerlaatste versie.

              DMX in, was ooit bedoelt om feedback te krijgen van de aangesloten fixtures, maar door oa komst van de Regia niet verder ontwikkeld.

              Ik blijf van mening dat in de SGM software een paar fouten zitten die er eigenlijk niet in thuis horen.
              Zoals ik al eerder schreef betreft dat oa de fadetimes van intel.fixtures nadat die eenmaal onder de registers zijn geprogrammeerd. Wie weet als meerdere mensen een mail sturen naar SGM in Italië dat dat dan zou kunnen leiden tot versie 2.06.

              U never know
              cheers,

              DeeJ

              zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

              Comment

              Working...