Jands event 416 - strobe

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Barthez
    • Dec 2003
    • 256

    Jands event 416 - strobe

    Deze tafel is al meerdere malen aan de orde geweest hier op het forum, maar ik heb de oplossing voor mijn probleem er niet tussen zien staan, dus hierbij de volgende vraag:

    Aan mijn jands event 416 hangen 4 Martin mac 250's, wanneer deze in een chase lopen met een strobe/shutter, en je beweegt de intensity master van de fixtures, dan beinvloedt dit de shutter van de mac250 (strobe versnelt/vertraagt).

    Heeft iemand hier ervaring met dit probleem en kent iemand de oorzaak/oplossing???
    Goed plan! ...doen we niet!
  • test12
    • Jan 2003
    • 901

    #2
    Komt dit niet doordat bij de MAC 250 de shutter en dimmer gecombineerd zijn.

    m.v.g. Herman
    ________________________
    Er is toch nog wel iemand die nog harder kan, MOOI of niet.

    Comment

    • jo vaes
      • Jul 2002
      • 221

      #3
      Volgens mij zijn de shutter en dimmer toch niet gecombineerd bij een mac 250. Zijn toch 2 aparte kanalen?
      Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...

      Comment

      • Barthez
        • Dec 2003
        • 256

        #4
        Dat klopt idd, de shutter en de dimmer gebruiken aparte kanalen, daarom snap ik het ook niet. Er is dus niemand hier die hetzelfde probleem heeft?
        Goed plan! ...doen we niet!

        Comment

        • kokkie
          • Nov 2003
          • 1166

          #5
          citaat:Geplaatst door Barthez

          wanneer deze in een chase lopen met een strobe/shutter
          Een echte chase dus en geen strobe-functie van de 250 zelf?

          Dat zou dus betekenen dat de intensity invloed heeft op alle chases die je in je tafel hebt staan, maar waarbij het dus minder opvalt.

          Is het een strobe-functie van de 250 zelf, dan zal je eens moeten proberen wat er gebeurt als je de shutter op 20%(50) en 28%(72) zet. Dit zijn de maximale en minimale waarde van de strobe en als je intensity de shutter beinvloed vanuit de tafel zou dat in 1 van de 2 keren moeten opleveren dat je 250 weer naar gewoon open springt ipv strobe.

          Helaas ken ik die tafel niet, dus verder kan ik je niet helpen.
          Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

          Comment

          Working...