LC 2412 memorieprobleem

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

    LC 2412 memorieprobleem

    Hallo daar, vraag 2 over de LC 2412.

    Ik ben nu helemaal klaar met het proggen van de tafel, maar ondervindt nog slechts een probleem wat mij niet uitmaakt, maar de mensen die er mee moeten werken weldegelijk.

    Ik heb een verdeling gemaakt van banken welke ik gebruik voor diverse dingen
    1. parren
    2. effecten
    3. stappen scans in losse posities, spiegelbol en dergelijke
    4. theaterspots

    als ik in memorie 4 een preset maak, op de DJ booth bijvoorbeeld, en vervolgens wil gaan spelen met mijn effecten en schuif mijn faders waar ik mee de theaterspot preset heb gemaakt dixcht en open, om de effecten te schakelen gaan mijn theaterspots mee naar de 0%, dus uit, en vervolgens pas gaat het effect aan, flashen in bank 2 werkt daarentegen wel terwijl de spots aanblijven!

    Hoe voorkom ik dat ik verschillende banken schakel twerijl ik dit eigenlijk niet wil?

    Groeten,
    Ralph den Ridder
  • test12
    • Jan 2003
    • 901

    #2
    Volgens mij heb je het probleem niet geheel juist omschreven.
    Is het niet zo dat de betreffende fader pas aktief wordt in de nieuwe bank nadat hij op nul is geweest tot dat moment is hij aktief in de vorige bank.

    Als dat het is, dan is het zo, en vrees ik dat je daar verder weinig aan kan doen.
    Dan zul je toch je gewenste programma op een andere manier moeten samenstellen.

    m.v.g. Herman
    ________________________
    Er is toch nog wel iemand die nog harder kan, MOOI of niet.

    Comment

    Working...