USB-DMX convertor

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mcdive
    • Dec 2003
    • 6

    USB-DMX convertor

    Ik werk al jaren met martin LJ, ik heb nu al verschillende lapt. maar nog steeds maar één DMX convector, op ACF heb ik een toestelletje gezien dat ge op usb kunt aansluiten en zo dmx kunt aansturen maar ook nog ne cue erin kan opslagen, deze DMX interface bestaat ook van het merk GLP, de LSC 3000, nu mijn vraag is of deze ook werkt op ne martin LJ, volgens ne kerel van daar moet het lukken wanneer je een paar zaken bveranderd in de LJ, wie kan mij hiermee helpen ????
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

    #2
    Bedoel je niet die converter van Sunlite?
    Hoe je dat precies moet veranderen kan ik je overigens helaas niet mee helpen.
    We're ready to party, are you?

    Comment

    • -Aart-
      • Jul 2001
      • 801

      #3
      'tuurlijk werkt dat niet..
      Waar dacht je dat Martin zijn geld aan verdiende ? Aan de gratis download's van LJ op hun site ? [)]

      Als het wel werkt is het illegaal.

      Comment

      • mcdive
        • Dec 2003
        • 6

        #4
        het is diegene van sunlite, en die werkt op alle andere DMX computerprogramma's behalve martin, maar er is een methode om die wel te laten werken, en natuurlijk het is niet zoals het moet maar daarom zitten we in belgië he

        Comment

        • lj djcenter
          • Jul 2003
          • 148

          #5
          Dat sunlite werkt met alle dmx computerprogramma's werkt betwijfel ik, uit ervaring weet ik wel dat de box met e-cue werkt. Maar om der aan zitten solderen zodat hij met lj zou werken is ook broodroof voor martin en ze zullen bij martin wel zorgen dat hij enkel maar met hun kaart werkt. Je mag daarvoor in belgie zitten, als je geen martin lj wilt kopen moet ge ook geen andere boxxen aanpassen...

          greetz tom
          citaat:Geplaatst door mcdive