Behringer LC24/12 programeren

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marc
    • Nov 2001
    • 69

    Behringer LC24/12 programeren

    Hallo,
    Kan iemand mij even opweg helpen met het programeren van deze LC24/12 tafel.
    Ik heb namelijk totaal 24 dimmerkanalen die ik hiermee wil aansturen.
    Echter de bovenste faders (A) zijn de presets channels 1 t/m 12 en de onderste faders (B) de memories, waarin ik die presets in op kan slaan.
    In de uppermode zijn deze (A)faders goed voor de presets channels 13 t/m 24.
    Kortom,je moet dus steeds kiezen, faders (A)channel: 1t/m12 of channel 13 t/m 24 volgens mij zijn beide tegelijk niet mogelijk.

    Mijn vraag is nu, hoe kan ik in 1 memorie zowel channels 1t/m 12 en 13 t/m 24 programeren.

    Mijn huidige tafeltje een Botex scenesetter kun je namelijk in een 1 t/m 24 channel mode zetten waarbij de (A) faders channel 1t/m 12 sturen en de (B) faders de channels 13 t/m/ 24.
    Kortom hier zijn alle kanalen wel direct toegankelijk en programeerbaar naar een memorie.






    Binnenkort weer een nieuwe site....
  • martijnrijneveld
    • Dec 2003
    • 2

    #2
    je drukt op memory daarna selecteer je onder welk channel je de memory (B)wil hebben. daarna schuif je bijvoobeeld channel 1 open (A) dan druk je op het knopje upper dan schuif je channel 1 weer dicht en dan kan je een channel onder A kiezen van 13 Tot 24

    Comment

    • Marc
      • Nov 2001
      • 69

      #3
      Okey,

      Bedankt, ik zal dit vanmiddag nog eens even proberen.

      Binnenkort weer een nieuwe site....

      Comment

      Working...