knaleffecten

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zjeten
    • Mar 2003
    • 331

    knaleffecten

    hallo
    Ik ben op zoek naar een bedrijf die knaleffecten verhuurt of verkoopt.
    In een discotheek waar ik veel ga hangen er zo'n 5 van die dingen die nen grote knal geven en waar er comfetie uitkomt.
    kan er mij iemand helpen?
    bedrijf zo dicht mogelijk bij kortrijk of roeselare in belgie

    dank bij voorbaat
    jeffrey
  • Pieter Huijgen
    • Sep 2003
    • 766

    #2
    Dat spul wordt o.a. door Le Maitre geleverd. Is alleen geen goedkope aangelegenheid.
    Misschien is een party bazooka (te koop bij o.a. new line) beter geschikt voor jouw
    toepassingen.

    Importeur Le maitre voor belgiƫ

    DEES nv
    Eikstraat 9 - Rue du Chene 9
    1000 Brussels
    Belgium
    Telephone: +32 02 513 2305
    Fax: +32 02 503 3777
    Email: deesfx@skynet.be
    Lid van het Front tegen zijlicht

    Comment

    • kwaak
      • Jun 2003
      • 178

      #3
      is Le maitre niet wat hooggegrepen voor af en toe in een discotheek?
      greetz,



      LJ Kwaak (Jeroen)

      Comment

      • jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

        #4
        volgens mij is het zo-wie-zo een beetje een dure grap om zo nu en dan toe te passen, niet alleen als je Le Maitre neemt. Als je 1x per jaar of zo een gigantisch feest hebt waar je echt veel verdient kan het, maar anders...

        maar, kep wel nog een site voor je http://www.magiceffects.com/index_nl.html

        Sterkte

        Comment

        • delighted
          • Jul 2003
          • 420

          #5
          Wat wel redelijk goedkoop is is het huren van een confettikanon.

          De vraag is alleen of je die wilt gebruiken, want je komt de confetti een jaar later nog steeds overal tegen :s

          Comment

          • Robert
            • Aug 2000
            • 630

            #6
            Juist... bijvoorbeeld tussen de irisbladen van je studiocolors. Weet je gelijk waarom die dingen het niet meer deden. Confetti is echt niet zo onschuldig als het lijkt

            Robert

            Comment

            • Juce
              • Aug 2001
              • 203

              #7
              Saffex is ook zo'n merk die effectenbommen op de markt heeft. In de buurt van Kortrijk kan ik je geen verkooppunt geven. Als je wat verder wilt rijden (Antwerpen) moet je maar even mailen.
              Is inderdaad geen goedkoop zaakje aangezien de confetti die je gebruikt brandvrij moet zijn.
              Leuke is wel dat je alles afzonderlijk kunt kopen en op een legale manier zelf kunt bouwen. Aangezien ik hier vrij veel gebruik van maak gebeurt dat dan ook regelmatig en dat scheelt wel wat in prijs.
              Maar als je geen ervaring hebt in pyrotechniek raad ik je dit wel af.

              Juce

              Comment

              • showband
                • May 2001
                • 4524

                #8
                Gewoon in de feestartikelenzaak een paar grote confettibommen kopen. Zijn bedoeld voor amateurgebruik. En dan op afstand afsteken met gloeipluggen aan een draadje. Plaats ze hoog (op je speakerstacks oid) en hoog over de mensen gericht. Dit zijn dingen voor kinderfeesten toegestaan maar de grootste geven toch een fijne knal en een enorme bol confetti. Een stuk of vier tegelijk moet het gewenste effect geven.

                Let op!! Zonder verstand van zaken nooit aan echt vuurwerk beginnen!
                En ZEKER NIET BINNENSHUIS!
                lekker belangrijk!

                Comment

                Working...