Soundlab scanners

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • reflection
    • Mar 2002
    • 413

    Soundlab scanners

    een kennis van me heeft onlangs 2 soundlab scanners gekocht, met controller, nu hebben we er daar even mee lopen spelen, best leuke dingen, alleen de controller en de dips zijn echt niet te bedienen als andere panelen.
    heeft er iemand ervaring of sugesties?
    het is een g017s van soundlab



    Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc
  • delighted
    • Jul 2003
    • 420

    #2
    citaat:Geplaatst door reflection

    een kennis van me heeft onlangs 2 soundlab scanners gekocht, met controller, nu hebben we er daar even mee lopen spelen, best leuke dingen, alleen de controller en de dips zijn echt niet te bedienen als andere panelen.
    heeft er iemand ervaring of sugesties?
    het is een g017s van soundlab



    Aan het armatuur, de gobo's en de kleuren te zien heb ik in een ver verleden wel eens met een dergelijke spot gewerkt, alleen dan onder een andere naam. Ik kan me niet echt moeilijke dingen herinneren, maar wellicht dat je iets meer over je problemen kunt vertellen?

    edit:
    Ik kan me ineens iets vaag herinneren dat er een aantal waren die 4 knopjes hadden op een klein printplaaatje, met daarop een 7 segmentsdisplay.

    Als ik het goed heb kon je met 1 van die knopjes een "menu" doorlopen. Dan kom je opeens 'c' van channel tegen. Als je dan op enter drukt kan je het kanaal instellen. Eerst werd dan de 'h' weergegeven en kon je de hondertallen ingeven, vervolgens de 't' van tientallen... etc..

    Good luck

    Comment

    • reflection
      • Mar 2002
      • 413

      #3
      ja is zo'n kleine simpoele controller met een paar buttons.

      je moet keizen uit projectors, programma, scene, en je hebt sve, delete, up, down.. ook heb je 6 faders waarvan de eerste is om een scene te kiezen, de scans zelf kun je dus dmv de dip's toewijzen .. dan gaan ze gelijk maar ze doen dus niks met de programma's.. en je kan met de faders doen wat je wil, alleen fader 1 doet iets..

      heeft et niemand een gebruiksaanwijzing of iets dergelijks van deze combinatie..?
      Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

      Comment

      • kwaak
        • Jun 2003
        • 178

        #4
        ff iets anders....
        is dit niet de go17s?????????

        ik heb die in mijn bezit, maar die van jou site(foto) ziet er echt anders uit......
        raar of heb ik het verkeerd
        greetz,



        LJ Kwaak (Jeroen)

        Comment

        • reflection
          • Mar 2002
          • 413

          #5
          jah de g017s is het jah, als je me enige gebruikersaanwijzingen zou kunnen geven en hoe te progameeren, zou fijn zijn.
          Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

          Comment

          • MC Party
            • Sep 2003
            • 481

            #6
            Dit is weer een typisch oem product he. O.a Sky tronic[xx(] heeft deze dj-scanners ook in haar assortiment zitten. Zelf hebben we ook vier van deze dj-scanners staan dus heb je vragen over deze scanners dan kan ik je daarmee helpen.

            Martin
            Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

            Comment

            • kwaak
              • Jun 2003
              • 178

              #7
              je vindt het niks, maar toch heb je er vier of begrijp ik het verkeerd?
              greetz,



              LJ Kwaak (Jeroen)

              Comment

              • jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3150

                #8
                citaat:Geplaatst door kwaak
                je vindt het niks, maar toch heb je er vier of begrijp ik het verkeerd?
                kan toch? kep een gigantische hekel aan Velleman en toch heb k er 2 scanners gekocht.
                waarom? ziet er voor het publiek (toch geen verstand van ) heel professioneel en leuk uit en het kost jou geen hol (bij wijze v spreke, koste me alsnog €289,- p stuk excl. lamp)

                Comment

                • MC Party
                  • Sep 2003
                  • 481

                  #9
                  ja ik vind dat bedrijf niets.ZEeeer slechte ervaring mee.
                  Scans zijn perfect voor kleine feesten of voor op podium bij een iets groter klusje.


                  Martin

                  Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

                  Comment

                  Working...