Maxxyz Lighting Product of the Year

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LJ Gerrit
    • Apr 2002
    • 479

    Maxxyz Lighting Product of the Year


    MaXXyz controller van Martin Professional stijgt naar de top van de controller markt

    Lees meer op de MaXXyz site http://www.maxxyz.com/news.asp?ID=12
    ------------------------------------------------
    Without colour, there is no perception
    ------------------------------------------------
    MvG

    Gerrit Schottert
    Controllux
  • WTT
    • Feb 2002
    • 158

    #2
    dat bepalen de gebruikers en niet een onderscheiding :-)
    in potentie zou het een toptafel kunnen worden.
    wel blijven relativeren gerrit
    WTT rentals

    Comment

    • LJ Gerrit
      • Apr 2002
      • 479

      #3
      Gebruikers hebben er voor gezorgd dat deze award naar de MaXXyz is gegaan.
      ------------------------------------------------
      Without colour, there is no perception
      ------------------------------------------------
      MvG

      Gerrit Schottert
      Controllux

      Comment

      • kokkie
        • Nov 2003
        • 1166

        #4
        Gewoon blijven ademen Gerrit
        Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

        Comment

        • Krizz
          • Dec 2003
          • 35

          #5
          Ik werk in Versuz (in Hasselt, België) als één van de lichtmannen en wij hebben werken momenteel met een Case. Nu zijn wij op zoek naar een nieuwe tafel en hebben we de Maxxyz een dag lang getest in de zaak. Nu snap ik ook niet echt hoe die tafel die award gewonnen heeft, gezien hij ten eerste echt irritant langzaam is met zijn touchscreens en ten tweede er nog redelijk wat bugs in de software zitten. Bovendien zijn de faders ook niet echt alles. Voor mij is dat ding gewoon slecht gecopieerd van een Hog...
          Geen Maxxyz bij ons in ieder geval...

          We hebben onze baas al eens lief aangekeken voor een Hog II of III en nu maar hopen :-)

          Comment

          • LJ Gerrit
            • Apr 2002
            • 479

            #6
            Beste Krizz,

            Wanneer hebben jullie die MaXXyz op demo gehad?

            Ik werk nu 3 maanden met de MaXXyz in een discotheek en ik ben er super tevreden mee. Tevens collega operators in 2 andere discotheken in Nederland zijn zeer tevreden met de "huidige" MaXXyz, versie 1.0.3c.
            1 van de twee operators was, is nog steeds, een zeer tevreden gebruiker van de Case.

            Ik ben het met je eens dat de snelheid van de MaXXyz te traag was, maar na de 1.0.2 update was dit verleden tijd. Van mij mag hij nog steeds sneller, maar stabiliteit is voor mij belangrijker en stabiel is de MaXXyz!!

            Om een goede beslissing te nemen over de aanschaf van een nieuwe tafel, wil ik je vragen om nogmaals een demo aan te vragen met de MaXXyz 1.0.3c versie.
            Vergelijk hem dan met de Whole Hog III en met de Grand MA en trek zelf je conclusie.
            Ik heb zelf geen werkervaring met de Whole Hog III en Grand MA, zodat ik je niet een objectief advies kan geven tussen deze drie grootheden.


            Succes...
            ------------------------------------------------
            Without colour, there is no perception
            ------------------------------------------------
            MvG

            Gerrit Schottert
            Controllux

            Comment

            • Tiemen
              • Dec 2001
              • 944

              #7
              Ik kan nu toch wel iets zinnigs zeggen over de vergelijking GMA<->Maxxyz. Mijn eerste indruk was ook : die maxxyz is speelgoed. Mijn indruk na gebruik is nog steeds : die maxxyz is speelgoed. Met HOG kan ik niet vergelijken, maar de degelijkheid van GMA ten opzichte van de belachelijke faders (waarvan er tijdens mijn oefensessie al 2 niet meer werkten), de irritante touch-screen-interface, de rupsen waar ik geen fan van ben, enz...Ik heb de maxxyz nog nooit live gebruikt, maar ik zou echt schrik hebben van die rgb-buttons, die toetsen die zo artificieel aanvoelen("heb ik ze nu ingedrukt?").
              Niets voor mij...

              Comment

              • KoenB
                • Mar 2003
                • 453

                #8
                Maxxyz zitten nog teveel fouten in, zitten ook nog heel veel functies in die nog niet werken ('dat komt nog wel' ).
                Hog 3 lijkt mij in orde, niets verkeerds op gevonde (al zullen er nog wel fouten zitten, heb er niks van ondervonden)
                GMA is tafel die volgens mij perfect draait, als ze niet telkens weer met een nieuwe software update komen waar een heleboel verandert is
                Er zitten in elke tafel nog wel fouten, en je kan ze allemaal laten vastlopen [B)] Maar ik vind dat Maxxyz niet zo snel op markt gebracht mocht worden. Zelfs officiele release versie liep nog heel heel snel vast.
                Life is a freakshow, I just do the lighting

                Comment

                • MichelGo
                  • Jun 2003
                  • 5

                  #9
                  The LightNetwork Forum



                  een zeer interessante discussie over de Maxxyz

                  Michel Golbach
                  Look Solutions

                  Comment

                  • Krizz
                    • Dec 2003
                    • 35

                    #10
                    citaat:Geplaatst door KoenB

                    Maxxyz zitten nog teveel fouten in, zitten ook nog heel veel functies in die nog niet werken ('dat komt nog wel' ).
                    Hog 3 lijkt mij in orde, niets verkeerds op gevonde (al zullen er nog wel fouten zitten, heb er niks van ondervonden)
                    GMA is tafel die volgens mij perfect draait, als ze niet telkens weer met een nieuwe software update komen waar een heleboel verandert is
                    Er zitten in elke tafel nog wel fouten, en je kan ze allemaal laten vastlopen [B)] Maar ik vind dat Maxxyz niet zo snel op markt gebracht mocht worden. Zelfs officiele release versie liep nog heel heel snel vast.

                    Ja dat bedoel ik dus

                    Comment

                    • Gast1401081
                      • Mar 2001
                      • 7999

                      #11
                      als ik iedere keer dat Johnnie Meyer een award wint een topic open, dan loopt de server vast.

                      pingpingpongping

                      Comment

                      • AJB
                        • Jul 2003
                        • 2289

                        #12
                        De maxxyz is idd te vroeg gelanceerd, maar zal in potentie een prima tafel zijn. Wat ik vaststel is echter dat elke toptafel zijn marksegment heeft, en dat de maxxyz daaraan weinig toevoegd. Men heeft een hog of gma, en die twee zijn toch echt lastig te verslaan ! Ik ben een regelmatig gebruiker van de gma, en goed bekend met de hog. Hierbij wint bij mij de gma (de hog3 wint 200% op vormgeving)... De GrandMA is naar mijn mening nogal beperkt vormgegeven, en dit kun je de maxxyz en hog3 zeker niet verwijten. Maar als de Avo dia4 al garant staat voor de echte rock&roll, de hog3 voor het theater en de gma voor mega-shows/festivals (samen met hog) waar blijft dan de maxxyz ?...

                        Tevens ben ik het met Tiemen eens wat betreft de hardware...twijfelachtige knopjes en de (door mij althans) afgekeurde fader-belts. Software matig denk ik wel dat de Maxxyz een goede computer zal zijn, en bekend van de case was ook altijd dat men het vooral goed doordacht had gemaakt. Als Gerrit nu eens een aantal seminar/uitleg-dagen organiseert lijkt het me leuk om eens een dagje onder begeleiding te pielen...
                        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                        ------------------------------------------------
                        Arvid Buit
                        Creative-Director / Artist-Manager

                        Comment

                        • KoenB
                          • Mar 2003
                          • 453

                          #13
                          citaat:Geplaatst door AJB

                          Als Gerrit nu eens een aantal seminar/uitleg-dagen organiseert lijkt het me leuk om eens een dagje onder begeleiding te pielen...
                          Dan kom ik ook af! Heb al mini cursus gehad maar grootte uitleg (en heel heel veel overtuigingskracht) kan misschien wel positief werken
                          Life is a freakshow, I just do the lighting

                          Comment

                          • ralph
                            Banned
                            • Aug 2000
                            • 2649

                            #14
                            nah, hier dan toch iemand die erg positief is over de maxxyz.
                            Tafel is vele malen gebruiksvriendelijker dan de GMA, trager dan de HOG (maar er is al vastgesteld dat ik niet zo snelle progger ben

                            Die knoppen anders, boeit mij nul, die faders anders, ff wennen

                            welk segment deze tafel tercht zal komen, geen id. Hangt denk ik mede af van de hoeveelheid operators die de tafel krijgt.
                            Dat de maxxyz in hetzelfde rijtje als de gma en hog thuishoort staat wat mij betreft vast.
                            ff over die prijs: was vast geen achievment award ...wat dan wel?
                            most promising?, most popular? most...???

                            Comment

                            • KoenB
                              • Mar 2003
                              • 453

                              #15
                              citaat:Geplaatst door ralph

                              nah, hier dan toch iemand die erg positief is over de maxxyz.
                              Tafel is vele malen gebruiksvriendelijker dan de GMA, trager dan de HOG (maar er is al vastgesteld dat ik niet zo snelle progger ben
                              Trager dan de Hog? Maxxyz liep vast omdat hij men aanslagen tijdens programmeren niet kon volgen, nog nooit meegemaakt op Hog? Waarschijnlijk zal dit wel verbetert zijn, maar heb hem er twee maal op doen vastlopen.
                              Snap in principe al niet hoe dit kon, twee processoren, twee HD in raid, ... zou niet mogen.
                              Nu ja kan pas echt oordelen na grondige training of show ermee, maar dit zijn toch men indrukken na er twee keer achter gezeten te hebben.
                              Life is a freakshow, I just do the lighting

                              Comment

                              Working...