nieuwe jb lazer,is da iets?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zjeten
    • Mar 2003
    • 331

    nieuwe jb lazer,is da iets?

    hay

    Ik zag juist in de winterpromotie van jb system dat ze een dubbele 30 mw lazer hebben uitgebracht.Kan dit opboxen tegen een spooky blue 30 mw(prijs kwaliteit)? de controler van de jb heeft al functies black out,speed,gobo,...mishcien nog andere dingen.
    Weet iemand daar al meer van?
    vriendelijke groeten
    jeffrey
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

    #2
    gezien gisteren op de "show" van Beglec. Die dubbele vind ik minder krachtig overkomen dan de enkele (Stealth) en ook andere mensen dachten er zo over in de zaal. De Stealth (enkele dus) is voor zijn prijs zeker een goede keuze en mits aankoop van controller kun je vanop afstand kiezen tussen manueel en dan handmatig de figuren kiezen en groottes en... of het ding op muziek zijn ding laten doen. De handmatige bediening is totaal onlogisch maar mits een beetje oefenen is dat geen probleem.
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

    Comment

    • zjeten
      • Mar 2003
      • 331

      #3
      kan die dubbele op tegen de spooky blue?
      en wat is er beter aan spooky,de figuren? de sterkte?
      dank bij voorbaat
      jeffrey

      Comment

      • Controller
        • Apr 2002
        • 745

        #4
        Hoe zit het met de veiligheid van die dingen tegenover een Spooky Blue/Red

        Comment

        • gerttt
          • Oct 2003
          • 5

          #5
          Die Stealth heb ik 'in actie' gezien op een party en die viel beter mee als ik had verwacht (zeker voor die prijs!). De dubbelle heb ik helaas nog niet gezien...

          Comment

          • haifax
            • Mar 2003
            • 24

            #6
            Vond hem op de show wel oed uitkomen tijdens de presentatie. Maar op het einde, als hij tussen de moving heads ed. gebruikt werd zag jer er toch niet meer zo veel van. Voor die prijs kan je natuurlijk wel geen wonderen verwachten ...

            Comment

            • daanjo
              • Jul 2003
              • 23

              #7
              De twinscan laser kwam wel minder krachtig over tegenover de stealth. Volgens Marc (Beglec) was dat ,omdat de twinscan met 2 stralen werkt. Persoonlijk ,zou ik opteren voor een enkele straal(Spooky blue,stealth). Ik vond de opstelling met 4 stealth lasers tijdens de show niet slecht.

              Comment

              • FiëstaLj
                • Oct 2000
                • 2068

                #8
                Hebben die dingen eigenlijk een veiligheidsshutter ?
                En met een laser van 30mW.. wat heb je er nou eigenlijk aan ? Leuk voor thuis ?

                hoe roep je de effecten aan via dmx ? met een schuifje en dan 255 figuren achter elkaar ? lijkt me niet dat je op die manier echt een mooie show kan maken.

                misschien ben ik een beetje pessimistisch maar ik huur liever een leuk lasersysteem voor een paar honder euro waar ik dan ook meteen texten mee kan schrijven, en alle effecten via een midi keyboard op kan roepen dan een 30mW laser te kopen die binnen een jaar kapot gaat.
                Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

                Comment

                • driesmees
                  • Apr 2003
                  • 1076

                  #9
                  dde lasrs van JB waren niet met DMx dachtik,

                  de spookey blue, die heeft 255 effecten, verdeeld over 2 DMX kanalen.
                  Gaat hééél vlot
                  [CENTER] [/CENTER]

                  Comment

                  Working...