MA GrandMA Micro

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NiTRO
    • Sep 2002
    • 677

    MA GrandMA Micro

    Heeft iemand toevallig al enig idee tegen welke prijs dit tafeltje op de markt gaat komen, hij ziet er erg leuk uit, alleen ben ik benieuwd of de prijs een beetje tegen het betaalbare aan ligt.

    mvg
    ERC
  • cornedure
    • Jul 2002
    • 230

    #2
    Als ik mij niet vergis lag de prijs rond de € 11.000. Nogmaals: als ik mij niet vergis.

    Comment

    • AJB
      • Jul 2003
      • 2289

      #3
      De Ultralight kost 12 mille, dus het lijkt me sterk dat de micro daar maar 1000 onder licht... zal rond de 9000 verkocht worden denk ik... Hangt af van je dealer en zijn/haar bereidheid om jou korting te geven

      Maar ik adviseer je dan toch de GrandMA Ultralight, op de Micro moet je nl wel heeel veel futures inleveren... Bel ff met Mark van Rolight voor exacte prijs of mail hem op mark@rolight.nl

      grtz AJB
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

      Comment

      • NiTRO
        • Sep 2002
        • 677

        #4
        Dat is net het euveltje, Rolight wist de prijzen ook nog niet en idd net wat ajb zegt, ik ben dus benieuwd naar het prijsverschil tussen de ultra light en het nieuwe tafeltje....

        alvast thnx voor de info
        ERC

        Comment

        • AJB
          • Jul 2003
          • 2289

          #5
          Misschien moet je bij Rolight even vragen naar Jeroen, dat is de MA-man daar. Hij weet ongetwijfeld wat dat ding kosten of moet gaankosten... Mail hem evt op jeroen@rolight.nl

          suc6

          greetz AJB
          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
          ------------------------------------------------
          Arvid Buit
          Creative-Director / Artist-Manager

          Comment

          • mc hammer
            • Oct 2003
            • 13

            #6
            Volgens dit bericht op lightnetwork wordt ie rond de 7500...

            Op verzoek van de gebruiker is het profiel niet meer actief.

            Comment

            • mc hammer
              • Oct 2003
              • 13

              #7
              Verkeerde link, dit is de goede:



              Groetjes,

              Mark..
              Op verzoek van de gebruiker is het profiel niet meer actief.

              Comment

              • Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

                #8
                ZULLEN WE FF GEEN E-MAIL-ADRESSEN VAN DERDEN OP HET WEB KNALLEN, POTVERDRIE.

                zo krijgt iedereen wel heel erg vel spam in zijn e-boxje...

                Comment

                • AJB
                  • Jul 2003
                  • 2289

                  #9
                  Ik denk dat een verkoper geen bezwaar heeft tegen prijs-aanvragen Mac De e-mail adressen die ik heb geplaatst zijn openbaar op de site van rolight, dus erg veel spam zal er niet komen...

                  If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                  ------------------------------------------------
                  Arvid Buit
                  Creative-Director / Artist-Manager

                  Comment

                  • LJ Gerrit
                    • Apr 2002
                    • 479

                    #10
                    citaat:Geplaatst door AJB

                    Ik denk dat een verkoper geen bezwaar heeft tegen prijs-aanvragen Mac De e-mail adressen die ik heb geplaatst zijn openbaar op de site van rolight, dus erg veel spam zal er niet komen...

                    Een verkoper heeft daar geen problemen mee.
                    Op zijn minst zou je, in dit geval Jeroen, kunnen inlichten over deze Topic.

                    Jammer dat er niemand van Rolight aanwezig is op dit forum van J&H.
                    ------------------------------------------------
                    Without colour, there is no perception
                    ------------------------------------------------
                    MvG

                    Gerrit Schottert
                    Controllux

                    Comment

                    • Jasper-Lichtbron
                      • Jun 2001
                      • 2155

                      #11
                      Ook al heb ik mijn e-mail adres ergens anders openbaar, dan zou ik het nog steeds niet gaaf vinden als anderen er maar mee gaan lopen smijten hoor. Maar goed da's mijn (niet commerciele) mening. Maar idd Gerrit heeft gelijk: wat mensen van verschillende importeurs hier is best handig; en goeie reclame dus waarom niet.
                      Ben trouwens ook wel even benieuwd waar Nitro die tafel voor wil gaan gebruiken. Denk dat je MA zeker als een A merk kunt beschouwen, en als je dan de aller-aller-aller gestripte versie van dat type wil kopen: waarom neem je dan niet genoegen met een B merk waarbij je voor hetzelfde geld waarschijnlijk niet zoveel features hoe in te levere??

                      Comment

                      • R. den Ridder
                        • Sep 2000
                        • 1500

                        #12
                        Hallo daar, ik heb op de plasa staan kletsen met iemand van MA en die gaf aan dat ze de bruto verkoopprijs op 7000 willen zetten.

                        Maar voor dit geld heb je dan wel een erg leuke tafel, en in deze prijsklasse zul je niet gauw aan dit aantal fixtures komen op een klus denk ik, dus dat is nog niet zo'n groot probleem lijkt me.
                        Wel denk ik dat de ultralight iets prettiger werkt aangezien je dan nog net dat extra hoopje knoppen hebt die bij de micro weer softwarematig geimplementeerd zijn.
                        Maar of dit 4000 euro extra waard is als je alleen hier naar kijkt....

                        denk dat dit tafeltje een mooi ding is voor de freelancer die de hog prettig vindt werken, maar gezien de prijs uitwijkt naar een pearl oid.

                        Comment

                        Working...