Night of the proms

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • driesmees
    • Apr 2003
    • 1076

    Night of the proms

    Is er iemand op dit forum die de belichting doet op NOTP?
    Wat hangt er allemaal, kwestie dat ik weet wat te verwachter wanneer ik kom
    [CENTER] [/CENTER]
  • Tiemen
    • Dec 2001
    • 944

    #2
    EML is de producerende maatschappij.

    PSE Belgium is de organisator.

    Een lijstje met wat en hoe zal waarschijnlijk binnen paar weekjes op site van eml staan.

    Denk niet dat hier mensen van EML actief aan dit spel deelnemen. Dus iemand die daar "belichting doet" hier vinden zal beetje moeilijk zijn. Als hier mensen van Deadline, Kick, Twilight, ASP of whatever rondlopen weet ik niet (maar die zullen je denk ik ook bijzonder weinig interessants over "belichting doen" kunnen vertellen)...

    T

    Comment

    • jo vaes
      • Jul 2002
      • 221

      #3
      Kijk eens op http://www.b-art-production-design.be

      Site van Bart Kaels, stagemanager van night of the proms. Ik krijg de site niet geladen. We zitten weer eens op smalband, weer teveel gedownload []
      Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...

      Comment

      • Tiemen
        • Dec 2001
        • 944

        #4
        Ik wist niet dat Bart iets met belichting op de proms te maken heeft? En staat ook niet erg veel info over de proms op z'n site...

        Mr. Kaels is trouwens uiterst toffe kerel, maar voor zover ik weet niet om te operaten/techniekerzijn ofzo (hoewel we op een festival ooit een prob hadden met Martin RoboColors tijdens _ik denk_ Starflam, en hij het wel degelijk opgelost heeft)

        Comment

        • axs
          Moderator
          • Jun 2002
          • 2687

          #5
          Operator op Night of The proms is al verschillende jaren Olivier Demoustier.
          Geert Vanhout doet ook dit jaar het design.

          If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

          Comment

          • driesmees
            • Apr 2003
            • 1076

            #6
            tnx voor alle info,

            Cyaz,
            Dries
            [CENTER] [/CENTER]

            Comment

            • jo vaes
              • Jul 2002
              • 221

              #7
              Ik dacht dat hij stagemanager was dit jaar,tijdens de opbouw dus. Ik heb dit weekend met hem samengewerkt op de jenevernacht. Hij heeft toen tegen mij gezegd dat hij niet naar rock ternat ging met ALC maar wel bij de opbouw van Night of the proms. Ik ga mij dus niet uitspreken over zijn taak binnen dit gebeuren. En als ik dat in mijn vorige post gedaan heb dan is dat bij deze rechtgezet

              Mvg
              Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...

              Comment

              • Dikke Foaf
                • May 2003
                • 618

                #8
                Ze zijn of waren vorige week aan het repeteren in de Brabanthal in Leuven, ga gewoon eens kijken :-)

                Comment

                Working...