Scancommander Brightness

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NiTRO
    • Sep 2002
    • 677

    Scancommander Brightness

    Een goedemorgen mensen van het goede leven, even een vraagje, ik heb al uitgezocht dat als je de brightness masters wilt patchen je groupen moet maken, kan iemand mij heel ff beknopt vertellen hoe ik de groepjes aanmaak.

    Alvast bedankt op deze zonnige vrijdag ochtend.

    mvg
    ERC

    Daar waar een wil is, is een weg.....is die weg opengebroken heb je pech
  • test12
    • Jan 2003
    • 901

    #2
    Middag,

    Ik betwijvel of je dit bedoeld, maar ik doe een poging:
    Selecteer de scans en hou store gedrukt terwijl je de groep selecteerd waar je de selectie onder wilt brengen.

    Groeten....

    ________________________
    Virus onder beginners:
    doorgaan terwijl het al lang leuk geweest is.
    ________________________
    Er is toch nog wel iemand die nog harder kan, MOOI of niet.

    Comment

    • NiTRO
      • Sep 2002
      • 677

      #3
      Dit krijg ik dus op geen enkele manier voor elkaar, wat ik doe:

      Store knop inhouden in het scherm word gevraagd naar scans, extra 1, extra 2, ik selecteer bijvoorbeeld extra 1 omdat ik mijn front wil dimmen via een Brightness masters, ik selecteer mijn scan groups/extra groups, en druk een van de groep knoppen, en zie hier niks gebeurt.

      Moet ik die groepen eerst leeggooien of hoe zit dat, ik heb met meerdere tafel gewerkt maar dit krijg ik echt niet voor elkaar, zelfs niet met de duitse, engelse of nederlandse handleiding.

      iemand suggesties?

      Daar waar een wil is, is een weg.....is die weg opengebroken heb je pech

      Comment

      • JeroentjE
        • Oct 2000
        • 197

        #4
        Je moet dan ook bij je preset-ellende je dimmers op 100% draaien en in het geval van wapper's de shutters open zetten. Vervolgens de brightness masters omhoog duwen en je lampen gaan branden.

        Vliegen is de meest milieuvervuilende manier van reizen.
        Nigel Tufnel: "Eleven. Exactly. One louder."
        Marty DiBergi: "Why don't you just make ten louder and make ten be the top number and make that a little louder?"
        Nigel Tufnel: [Pause] These go to eleven."

        Comment

        • Kevin_DM
          • May 2003
          • 577

          #5
          En als je bij het gebruik van scans en MH's (dus niet op de extra kanalen) de personality files van de toestellen zelf hebt aangemaakt moet je deze mee programmeren wat er op de faders komt (shutter, dimmer etc....)

          --- watt ever you want ---

          Comment

          • DJ_Robin
            • Jul 2001
            • 610

            #6
            * Selecteer de units of extras die je onder een fader wilt hebben.
            * Druk dan STORE in en HOUD deze ingedrukt.
            * Druk nu op de button (BOVEN) de fader die je voor de gekozen units of extras wilt gaan gebruiken.

            Zo moet het werken als ik het blind goed heb nagedaan. Lukt het niet zal ik wel ff kijken op de scancommander op de zaak dan zie ik het meteen.

            M.V.G

            -- Pacific Rentals --
            sound & light concepts
            EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

            Comment

            • NiTRO
              • Sep 2002
              • 677

              #7
              Personality's zijn uiteraard goed en de dimmers en shutters staan zeker ook open, maar dan nog zoals DJ-Robin zegt heb ik het vaker geprobeerd maar op een of andere manier pakt de scancommander dit niet.

              Kan dit ergens op disable staan of is er iets fout in de tafel, ik snap er echt nix van, een compulite krijg ik aan het lopen zonder al te veel ellende maar waarom de duitsers het nou weer zo omslachtig moeten doen is voor mij ook een raadsel.

              Dus Robin op uw antwoord verblijf ik zal ik maar zeggen.


              mvg Eric

              Daar waar een wil is, is een weg.....is die weg opengebroken heb je pech

              Comment

              Working...