J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 3 van de 3 Eerste 1 2 3

Ingeschreven
    Oct 2002

Standaard

Ik heb momenteel een 3000 W Geni FL1800 en ben er zeer tevreden mee. Het enige nadeel is dat hij op sommige kleine feesten een "overkill" geeft.

Laatst tijdens een poppodium waar ik bij werk had de lichttech van een band 2 Hungary Strobes meegenomen van 5KW[:0]

En nee, dan niet ophangen maar gewoon op zn pootjes (jaja die heeft t ding ) Vol in het publiek zn mep. Ik stond even te kijken en vond het wel een beetje TE erge overkill geven.
    V*L...........punt

Standaard

ik heb ook een Geni strobo
    ma k heb gehoord dat als je aan dat 'dim' knopje draait, dat niet echt een dimmer is, maar een vertraging het ontladingspunt.
    Effe kort uitleggen een strobo wekt met een fluxverandering 12000 V op die dan ontsteekt.
    Als je het ontladingspunt vertraagd, gaat ie 12 000 V opwekken, maar een flash geven van vb. 8000 V, dus schiet er 4000V over, na een tijdje brand je lamp dan door.

Dat hebben ze mij verteld
    gebruiken jullie dat dimknopje of niet en is het echt slecht?

greetz

Standaard

wij zelf gebruiken op fuiven (en pa) ook altijd meerdere storbo's meestal 4 en als de fuif groter is 8 wij hebben er "maar" van showtec 1500W maar deze zijn echt wel tof en degelijk nog nooit 1 stuk gehad. weet dat ze deze bij eml ook soms gebruiken.
    zelf zou ik onze 8 toch wel eens graag vervangen zien door een atomic of een dataflash. effect is dan toch nog spectaculairder maar ja neemt ook wel weer meer stroom weg he
    hehe wat een gedoe

Forum Rechten