J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 3 Eerste 1 2 3 Laatste

Standaard

Ik ging er dus van uit dat iemand die zware strobes heeft, er ook lichtere heeft. Blijkbaar een gedurfde veronderstelling.

Groeten,

Beghin Didier
    Ampli bvba

Standaard

Kleine strobes (van strobe-eggs tot de kleine shotec en dataflashen) hebben volgens mij eerder een decoratief effect.

Grote strobes (+3000 Watt) gebruik ik meer om een "blinder-effect" te creëren.

Op grotere events kan je die zware dingen dan ook weer meer gebruiken om dat decoratief effect te maken

Standaard

citaat:Geplaatst door smmeij

Is een strobo groter dan 3000 Watt nog nuttig, of is het dan leuker om er meerdere weg te hangen?

Dit is wel iets leuks om ff over te discusieren.

Ga jullie gang, reacties hieronder svp.

gegroet,

Sander

Als je groter ga , dan meteen 20KW lightening strikes , die zijn [8D]

Blinders vind ik een compleet ander effect dan strobe's , alsof je pc's gaat vergelijken yoke's
    *** created light so in a way were just advertising ***.

Ingeschreven
    Jun 2001

Standaard

Een strobo is sowieso een ander effect dan wat dan ook. Iemand die een stroob functie van een mh of scan hiermee vergelijkt moet toch nog eens beter kijken. Sure; het resultaat kan misschien net zo chaotisch zijn; een strobo is toch wel even iets heel anders dan een witte straal uit een MH... en zeker als die stroob zo'n blind functie heeft; nergens mee te vergelijken verder! Je moet een strobo gewoon handig weten te gebruiken als accenteffect, dan zijn ze ideaal! En ik vind meerdere kleintjes ook beter dan 1 grote, en een hele rits dataflash is helemaal te gek natuurlijk; mensen die wel eens in HighStreet (Belgie) komen weten wat ik bedoel

Standaard

ik vind meerdere mooi maar als je er te veel ophangt dan is het net flitspalen land (strobos moeten wel mooi gesynchroniseerd zijn)

Standaard

citaat:Geplaatst door tijn

He Ghost,

Ik hoop dat je met dataflashes niet de dataflashes van Highend bedoelt. Die vallen volgens mij toch niet echt in de categorie klein.
    ...
    Wel, "klein" als je 1 zulke strobe vergelijkt met bijvoorbeeld een quazar...

En wat betreft die effectjes, daarvoor zou ik die "kleine" strobes net voor gebruiken. Meest bekende is mss het chase-effectje (ik geloof dat ze dat in de Highstreet doen). Wij hebben al eens een paar keer een "matrix" gemaakt: 4 rijen van 4 strobes onder elkaar. Is echt wel iets apart

Forum Rechten