J&H Shop - Alles voor op en rond het podium

Standaard Plek om stage te lopen??

Weet iemand toevallig een leuk bedrijf om stage te lopen in de buurt van Den Haag of Rotterdam.

Ik zat misschien te denken aan Congresgebouw in Den Haag of De Doelen in Rotterdam.

Alvast Bedankt
    Jeroen

Standaard

www.bourgonje.nl

Zit op het Forepark en vraagt op de website onder vacatures ook om stagaires. Fred Bourgonje jr. zelf struint hier ook nog weleens rond.

En ik kan het niet laten om nog even over Improve te beginnen. Heb ook weleens een mailtje naar ze gestuurd of ze nog free-lancers zochten, maar kreeg een telefoontje en ik mocht alleen komen als oproepkracht. Conclusie: de eigen identiteit van het bedrijf is een mooie smoes om te verdoezelen dat het personeel eigenlijk minder wordt betaald dan in de branche gebruikelijk.
    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Ingeschreven
    Jul 2002

Standaard

We hebben binnenkort inderdaad weer stageplekken.
    Op dit moment hebben we 5 stagairs, die zowel in het Nederlands Congrescentrum, onze TD op het Forepark als bij produkties in het land stage lopen.
    Onze voorkeur gaat uit naar praktikanten die minimaal half jaar stage lopen. Woonachtig in Haaglanden is een pre. Eigen vervoer noodzakelijk, tenzij je werken op kantooruren ambieert.
    Mailt u maar.

Fred Bourgonje.

Standaard

Wat zou je precies willen als LJ een tijdje meelopen of in de techniek/installatie ?

heb je al ervaring of nog helemaal niets ?
    Stel niet uit tot morgen , wat je vandaag iemand anders kunt laten doen.

Ingeschreven
    Mar 2004

Standaard

Zoek je een leuke stage,

KIJK EENS OP

WWW.EML-PRODUCTIONS.NL

stuur een mailtje naar:
    tmulder@eml-productions.com

Ingeschreven
    Feb 2005

Standaard

Zelf heb ik ook interesse in evenementen etc, Toevallig dat me moeder iemand kent die bij flashlight werkt en die kan misschien iets voor me krijgen om 1 avondje bijv mee te lopen.
    Het lijkt me super omdat ik daar dan veel informatie kan opdoen

Forum Rechten