Plek om stage te lopen??

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DjJeroen
    • Oct 2000
    • 288

    Plek om stage te lopen??

    Weet iemand toevallig een leuk bedrijf om stage te lopen in de buurt van Den Haag of Rotterdam.

    Ik zat misschien te denken aan Congresgebouw in Den Haag of De Doelen in Rotterdam.

    Alvast Bedankt
    Jeroen
  • BAJ productions
    • Jul 2003
    • 587

    #2
    jongens een oud forum maar kunnen jullie niet zeggen dat ik niet gezocht heb!

    ik zoek een stage addres maar.
    let op het is maar voor een week.

    ik doe nu vmbo electro techniek in barneveld eind exsamen jaar. heeft iemand idee of hier in de buurt bedrijfen zijn waar ik stage kan lopen?

    in de buurt is goed als het maar met opbaarvervoer te bereiken is!

    misschien heb jij dus wel een bedrijf en kun je me een week gebruiken!

    verzekering en alles wordt door school geregeld!

    met vriendelijke groet,
    B.A.Jasper
    groetjes,
    Bas

    Comment

    • kokkie
      • Nov 2003
      • 1166

      #3
      Bourgonje heeft een indrukwekkende geschiedenis opgebouwd in het uitvoeren van kleine tot grote turnkey verhuur- en verkoopprojecten.


      Zit op het Forepark en vraagt op de website onder vacatures ook om stagaires. Fred Bourgonje jr. zelf struint hier ook nog weleens rond.

      En ik kan het niet laten om nog even over Improve te beginnen. Heb ook weleens een mailtje naar ze gestuurd of ze nog free-lancers zochten, maar kreeg een telefoontje en ik mocht alleen komen als oproepkracht. Conclusie: de eigen identiteit van het bedrijf is een mooie smoes om te verdoezelen dat het personeel eigenlijk minder wordt betaald dan in de branche gebruikelijk.
      Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

      Comment

      • fredje
        • Jul 2002
        • 30

        #4
        We hebben binnenkort inderdaad weer stageplekken.
        Op dit moment hebben we 5 stagairs, die zowel in het Nederlands Congrescentrum, onze TD op het Forepark als bij produkties in het land stage lopen.
        Onze voorkeur gaat uit naar praktikanten die minimaal half jaar stage lopen. Woonachtig in Haaglanden is een pre. Eigen vervoer noodzakelijk, tenzij je werken op kantooruren ambieert.
        Mailt u maar.

        Fred Bourgonje.

        Comment

        • cherrybay
          • Dec 2002
          • 51

          #5
          Wat zou je precies willen als LJ een tijdje meelopen of in de techniek/installatie ?

          heb je al ervaring of nog helemaal niets ?
          Stel niet uit tot morgen , wat je vandaag iemand anders kunt laten doen.

          Comment

          • BAJ productions
            • Jul 2003
            • 587

            #6
            kijk installatie niet zo als pvc pijpjes draadjes trekken. maar wel als het temaken heeft met licht/geluidt techniek. ben al heel erg blij als ik iets kan vinden!

            groetjes
            Bas
            groetjes,
            Bas

            Comment

            • VL
              • Mar 2004
              • 1

              #7
              Zoek je een leuke stage,

              KIJK EENS OP




              stuur een mailtje naar:
              tmulder@eml-productions.com

              Comment

              • jigg
                • Feb 2005
                • 26

                #8
                Zelf heb ik ook interesse in evenementen etc, Toevallig dat me moeder iemand kent die bij flashlight werkt en die kan misschien iets voor me krijgen om 1 avondje bijv mee te lopen.
                Het lijkt me super omdat ik daar dan veel informatie kan opdoen

                Comment

                Working...