PA-markt te duur.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

    PA-markt te duur.

    Hallo daar.

    De koffie en broodjes waren weer uitermate goed te pruimen, maar verder vond ik de vorige markt overal gezien leuker.

    Er stond een stuk minder leuk speelgoed, en de prijzen waren aan de hoge kant.

    Wel gelachen om de stand met de Martin 1220's deze waren dus wel goedkoop, maar echt veel werden er toch niet verkocht.
    Dan was focus met zijn stagezooms een stuk sneller uitverkocht.

    Gelukkig hebben we nog een leuk setje 218's op de kop kunnen tikken.

    Jullie nog de slag van je leven kunnen slaan, of misschien een kat in de zak gekocht

    WEL heel leuk waren de movietech Yoke's stonden er als demo.
    Sneller als de MAC 250 en goedkoper als de HES reeks, de kwaliteit leek me ook wel te doen, maar ik heb ze niet van binnen gezien.

    Verder snap ik niets van de site van SA, er stond een of ander drive-in showtje met wat oude EAW w-bins.

    Op zondag was het trouwens echt een invasie van puber met pa die samen een effectje gingen scoren, leuke conversaties die daaruit voortvloeien, zoals en vader die zijn zoontje twee theaterspots wou aansmeren, omdat ie die altijd op TV zag, dus die moesten wel goed zijn.

    Ook niet duur, maar te laat gezien: PAR 56 cans voor EEN gulden, inclusief deuken en halve bekabeling.

    Groeten,
    Ralph

Working...